Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Już niebawem odnowione Pepco w Galerii Jurajskiej

Pepco inwestuje w dodatkowy w metraż w Galerii Jurajskiej. Działający tam od blisko czterech lat sklep będzie większy oraz przejdzie rebranding. 

Jak pokazują badania przeprowadzone przez aplikację Moja Gazetka, marka należy obecnie do grona najczęściej wybieranych przez Polaków na codzienne zakupy w kategorii tekstyliów. Plany związane ze sklepem w największym centrum handlowym w Częstochowie powinny więc ucieszyć kupujących. Marka podpisała właśnie umowę z galerią, dzięki której sklep zyska dodatkowe metry.

 – Sklepy segmentu „value retailers”, do którego należy także Pepco, dynamicznie rozwijają się na polskim rynku handlowym. Polacy doceniają w nich zawsze niskie ceny, ale także szeroki asortyment obejmujący m.in. ubrania, zabawki i dodatki do domu – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

R E K L A M A

 – Jednocześnie też marki te ewoluują, podążają za konsumentem i jego potrzebami, a także za rynkowymi trendami, co jest ich ogromną wartością. Tak jest w przypadku Pepco. Zmiany, jakie w najbliższym czasie czekają lokal w Galerii Jurajskiej wynikają wprost z rozwoju brandu w Polsce – mówi.

 Co to oznacza w praktyce? – Sklep o powierzchni 488 m kw. zostanie powiększony o 164 m kw., co przełoży się na wzbogacenie asortymentu oraz podniesienie komfortu dokonywania zakupów – zapowiada Katarzyna Wilczewska, Corporate communication manager w Pepco.

 – W ramach przebudowy, oprócz powiększenia i odświeżenia wnętrza oraz dodania kolejnej kasy, przeprowadzony zostanie również rebranding – klienci będą mogli poznać nowe logo i kolorystykę sieci, która prezentowana jest już w nowo otwieranych sklepach – dodaje.

 – Pepco to sieć detaliczna obecna na 15 europejskich rynkach, oferująca w niskich cenach między innymi odzież dla całej rodziny, zabawki czy produkty dla domu. Remont lokalu w Galerii Jurajskiej jest elementem dynamicznego rozwoju sieci oraz odpowiedzią na potrzeby obecnych i przyszłych klientów – informuje przedstawicielka sieci.