Kolejne marki dołączają do grona najemców nowopowstającej Galerii Tarnobrzeg. Nie zabraknie także punktów usługowych. Na otwarcie swoich sklepów w obiekcie zdecydowały się Dealz, Apart oraz bank PKO.
– Jestem przekonany, że zróżnicowana oferta handlowa i usługowo – rozrywkowa jaką zapewnią nasi najemcy nie tylko sprosta potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców Tarnobrzega oraz okolicznych miejscowości, ale także wpłynie na poprawę wizerunku miasta – mówi Leszek Dąbrowski, prezes Master Development Poland, współinwestor Galerii Tarnobrzeg.
Galeria Tarnobrzeg to nowoczesny obiekt powstający w ścisłym centrum Tarnobrzega. Na powierzchni 16 000 mkw. GLA zaplanowano około 60 lokali handlowych i usługowych. Znajdą się wśród nich sklepy z markami modowymi oferujące odzież zarówno dla kobiet, mężczyzn, dzieci, jak i odzież sportową oraz różnego rodzaju akcesoria sportowe. Dostępne będą także sklepy z branży beauty, lokale oferujące nietuzinkową biżuterię, a także akcesoria do wyposażenia wnętrz. Kluczową częścią oferty będzie też supermarket spożywczy oraz sklepy dyskontowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród klientów. Strefę rozrywkową stworzą liczne kawiarnie i restauracje oraz wielosalowe kino na poziomie, w których będzie można przyjemnie spędzić czas ze znajomymi, rodziną i przyjaciółmi.
– Galeria Tarnobrzeg od samego początku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych najemców z różnych branż. Ich obecność pozwoli nam stworzyć wyjątkową i różnorodną ofertę dla przyszłych klientów, na którą wszyscy czekają – mówi Izabela Polak – Chmielewski, Leasing Manager, The Blue Ocean Investment Group, wyłącznego agenta odpowiedzialnego za komercjalizację obiektu.