scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Netto otwiera kolejnych kilkanaście sklepów

netto-wnetrze

14 sklepów w 8 województwach w tydzień. To bilans otwarć nowych sklepów Netto między 17 a 24 lutego. Aż 5 spośród nowych placówek powstało w województwie śląskim. 

Netto nie zwalnia tempa i kontynuuje dynamiczny rozwój w Polsce. W styczniu liczba duńskich dyskontów w naszym kraju przekroczyła 600, a na przestrzeni ostatniego tygodnia Netto dołożyło kolejne 14 placówek do swojej sieci nad Wisłą.

Zdecydowana większość otwieranych sklepów powstaje w miejscu dawnych obiektów Tesco w ramach przejęcia przez Salling Group (właściciela sieci Netto) polskiej części biznesu Tesco. Spośród 14 otwartych w ostatnim czasie sklepów 13 to obiekty konwertowane. Jedna placówka (w Koziegłowach) to sklep nowy powstały w ramach rozwoju organicznego. Najwięcej obiektów – aż 5 – powstało w województwie śląskim.

– Cieszymy się, obserwując, jak nasza sieć rozrasta się w Polsce. Zwłaszcza, gdy wchodzimy do  nowych miast, zapraszając kolejnych mieszkańców do zapoznania się z ofertą Netto – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – W ostatnich dniach zadebiutowaliśmy w aż ośmiu miejscowościach, w siedmiu województwach.

Sklepy Netto zostały otwarte w Czarnej Białostockiej (woj. podlaskie), Dobrzeniu Wielkim (woj. opolskie), Gliwicach, Koziegłowach, Łaziskach Górnych, Pyskowicach, Radlinie (wszystkie woj. śląskie), Kaliszu (woj. wielkopolskie), Kętach (woj. małopolskie), Kraśniku, Lubartowie (oba woj. lubelskie), Lubaczowie (woj. podkarpackie), Strykowie i Zgierzu (oba woj. łódzkie). 

Ich powierzchnia waha się od 400 mkw. (sklep w Strykowie) do aż 2000 mkw. (sklep w Lubartowie) i sięga łącznie prawie 12 500 mkw. Osiem nowych sklepów (w Gliwicach, Kaliszu, Kętach, Koziegłowach, Lubartowie, Łaziskach Górnych, Pyskowicach i Strykowie) wyposażonych jest w wygodne i przyspieszające proces robienia zakupów kasy samoobsługowe.

Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz zapewniający komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz. 

Netto planuje zakończyć proces konwersji sieci sklepów Tesco jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. W efekcie liczba sklepów sieci nad Wisłą sięgnie aż 650.

W styczniu Netto zostało najtańszym dyskontem w Polsce, osiągając pozycję lidera w Badaniu i Raporcie Koszyk Zakupowy® przeprowadzonym przez ASM Sales Force Agency i wyprzedzając m.in. Lidla i Biedronkę. Koszyk Netto był tańszy o 30,76 PLN od najdroższego w zestawieniu. Co więcej koszyk zakupów w duńskiej sieci był tańszy od uśrednionego koszyka zakupowego o 3,97 PLN.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Firmy

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa działająca na polskim rynku od 25 lat. Netto jest jedną z…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required