scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Galeria Grodova poszerza ofertę handlową

galeria-grodova

Do grona najemców Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim, działającej pod egidą dewelopera Napollo, dołączają dwie nowe marki – salon z biżuterią YES oraz lider w branży optycznej, Vision Express. Tym samym Galeria Grodova rozszerza swoje portfolio o dwa wiodące brandy.

Galeria Grodova, z uwagi na swoją centralną lokalizację, okazała się doskonałym miejscem na zbudowanie szerokiej oferty artykułów z różnych kategorii – moda, akcesoria, zdrowie i uroda, hobby, elektronika, czy artykuły spożywcze.

Dwie nowe marki

Obecnie do grona najemców dołączają dwa bardzo popularne salony – salon optyczny Vision Express, niekwestionowany lider w branży optycznej, obecnie z ponad 200 profesjonalnymi placówkami oraz marka YES, oferująca wyjątkową biżuterię od projektantów. Salony Vision Express proponują nie tylko ogromny wybór wysokiej jakości okularów i soczewek kontaktowych, ale także profesjonalne badanie jakości wzroku. Z kolei YES, poza wyjątkową ofertą, słynie także z dobrej obsługi klientów i spełniania ich oczekiwań – według rankingu KPMG przygotowanego na potrzeby miesięcznika „Forbes”, YES jest jedną z marek, które najbardziej rozumieją swoich Klientów.

Budowanie szerokiego portfolio dla naszych Klientów uznaliśmy za priorytet – biorąc pod uwagę centralną lokalizację Galerii Grodova, staraliśmy się tak dopasować ofertę najemców, żeby umożliwić kompleksowe zakupy – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie NAPOLLO. – Z tego też powodu zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę o dwie popularne marki: YES i Vision Express. Znany jubiler oraz salon optyczny z oprawkami z pewnością zaspokoją oczekiwania odwiedzających Galerię Grodova. – dodaje Dorota Beltrani.
W Galerii Grodova udało się zebrać satysfakcjonujący pakiet marek, które zachęcają klientów do stacjonarnych odwiedzin galerii – mieszkańcy Grodziska mogą wybierać spośród oferty elektroniki (marki takie jak RTV Euro AGD czy Teletorium), rozrywki i asortymentu dla dzieci (Empik, Smyk), zdrowia i urody (Cosmedica, Rossmann, Ziaja) czy oferty usług (Itaka, Kantor, Play). Na klientów nastawionych na zakupy spożywcze czeka Stokrotka. Galeria Grodova to także szeroka oferta odzieżowa – można tu odwiedzić Diverse, Esotiq, Ellegant Moda Męska, Medicine Everyday Therapy, Pepco, Quiosque, Top Secret oraz markę 4F, która w ubiegłym roku dołączyła do grona najemców. To kolejny, obok Martes Sport, salon w Galerii Grodova, dedykowany pasjonatom sportu.

Obydwie nowe marki czyli YES oraz Vision Express prowadzą już prace aranżacyjne w swoich lokalach, więc już na wiosnę klienci Galerii Grodovej będą mogli skorzystać z nowej oferty.

Pełen proces inwestycyjny

Napollo to polska, doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Najnowszy N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, otwarto jesienią 2021. Z kolei w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono w 2021 modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. Trwa także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach, otwarcie planowane jest na wiosnę 2022. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

galeria-grodova
galeria handlowa
5 100 m2
Galeria Grodova znajduje się w ścisłym centrum Grodziska Mazowieckiego, przy ul. H. Sienkiewicza 46/50, w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Kultury z…
Baza danych

Firmy

Napollo to deweloper centrów handlowych N-Park i centrów convenience działających pod szyldem Centrum Zakupów. Napollo jest polską firmą, która prowadzi…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required