JYSK wspiera uchodźców z Ukrainy i swoich ukraińskich pracowników

W tym trudnym i tragicznym momencie łączymy się z naszymi koleżankami i kolegami na Ukrainie. Nie mamy wątpliwości, że wszyscy w JYSK rozumiejąc i co ważniejsze działając zgodnie z wartościami JYSK będziemy wspierać naszych kolegów w każdy możliwy sposób w zaistniałej sytuacji. – czytamy w komunikacie JYSK.

” Na ten moment wszystkie nasze sklepy na Ukrainie są tymczasowo zamknięte, a my sprawdzamy możliwość zaoferowania pracy i bezpieczeństwa kolegom z Ukrainy w innych krajach, również w Polsce. W tym celu stworzyliśmy w JYSK Polska numer kontaktowy, na który pracownicy z Ukrainy mogą dzwonić z informacją gdzie się znajdują i jakiej pomocy potrzebują. Pod udostępnionym numerem są nasi ukraińscy współpracownicy, którzy od lat mieszkają w Polsce, tym samym mówią po polsku i ukraińsku. Na podstawie otrzymanych informacji zorganizujemy niezbędną pomoc ‘ – podano w komunikacie JYSK.

R E K L A M A

Firma informuje, że prowadzi również działania pomocowe w postaci wsparcia rzeczowego punktów przyjmujących uchodźców. We współpracy z Centrum Dystrybucji w Radomsku niezbędne produkty zostały już przekazane w Katowicach, Częstochowie, Przemyślu. Dla większej skuteczności i skali oddziaływania wybrano dwa duże podmioty pożytku publicznego, które będą dalej wspierane produktowo: Stowarzyszenie Wioski Dziecięce SOS oraz Fundację HumanDoc. Fundacja koordynuje ewakuację obywateli Ukrainy do Polski, między innymi z Mariupola i okolic. Stowarzyszenie tworzy bezpieczne miejsca dla dużej liczby ukraińskich dzieci ewakuowanych, m.in. z Ługańska.

Dodatkowo w sklepach JYSK udzielany jest dedykowany rabat organizacjom pomocowym, zaopatrującym się w niezbędne produkty, niezależnie od wielkości zakupu.

“Ogromne wyrazy uznania należą się również pracownikom sieci JYSK, którzy nie tylko zgłaszają potrzeby wsparcia wewnątrz firmy, ochotniczo koordynują przekazywanie wsparcia rzeczowego, ale również sami indywidualnie angażują się lokalnie, przekazując produkty i udostępniając swoje domy.” – napisano w komunikacie JYSK.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych