N-Parki, czyli popularne parki handlowe typu convenience z portfela inwestycyjnego Napollo, rosną w siłę. Właśnie trwają kolejne etapy komercjalizacji tych obiektów w Piotrkowie Trybunalskim, Sochaczewie i Ozorkowie.
Napollo to polska firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od niemal piętnastu lat. Skupiając się na powiększaniu portfolio, deweloper buduje coraz więcej komercyjnych obiektów typu „convenience”, które stają się flagowymi w portfelu marki.
Nowi najemcy
– Kompaktowy park handlowy o nazwie N-Park realizuje wszystkie podstawowe potrzeby zakupowe klienta w głównych kategoriach, które uzupełnia oferta specjalistyczna. Kluczowe branże dla formatu to spożywcza, moda rodzinna, akcesoria/ dla domu, zdrowie i uroda oraz gastronomia. Wciąż rozszerzamy i aktualizujemy ofertę handlową w naszych istniejących parkach handlowych, a także komercjalizujemy te, które są w przygotowaniu – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO.
W N-Parku planowanym w Piotrkowie Trybunalskim do grona najemców dołączył McDonald’s, popularna restauracja typu fast food, ale także supermarket Stokrotka, sklep odzieżowy Sinsay oraz RTV Euro AGD. W planowanym N-Parku w Ozorkowie pojawi się m.in. Aldi, sklep odzieżowy Sinsay, Jysk oraz RTV Euro AGD.
PARTNER PORTALU
– W sochaczewskim parku handlowym planujemy także ofertę z wyżej wymienionych branż, o szczegółach informować będziemy niedługo. – dodaje Beltrani.
Już 11 N-Parków na mapie Polski
Parki handlowe znane pod szyldem „N-Park” są coraz bardziej popularne. W tym momencie w Polsce otwartych jest ich 11, ale ta liczba rośnie i będzie rosła dalej. Napollo planuje otwierać kilka obiektów rocznie i dalej kupować nowe działki pod inwestycje handlowe lub gotowe parki handlowe. Napollo jest także właścicielem trzech galerii handlowych (Galeria Renova w Warszawie, Galeria Grodova w Grodzisku Mazowieckim, Galeria Piastova w Gnieźnie), które wróciły na dobre tory fukcjonowania, po trudnym okresie pandemii.
14 lat na rynku
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Jesienią 2021 dobiegła końca budowa N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono jesienią 2021 modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. Budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach jest na etapie prac wykończeniowych w lokalach aby wiosną 2022 otworzyć obiekt. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych.