LPP: W 2022 wzrost sprzedaży o 13 proc. z wyłączeniem Ukrainy i Rosji

LPP prognozuje w 2022 roku z wyłączeniem Ukrainy i Rosji wzrost sprzedaży o 13 proc. do ponad 16 mld zł, z czego sprzedaż online powinna przekroczyć 5 mld zł

– Plany sprzedażowe na 2022 rok (z wyłączeniem rynku Ukrainy i Rosji) wskazują na możliwość osiągnięcia ponad 16 mld PLN sprzedaży, tj. wzrost o 13% r/r, z czego sprzedaż online powinna przekroczyć poziom 5 mld PLN. Szybki rozwój w Unii Europejskiej zarówno sieci sklepów, jak i eCommerce (który osiągnął udziały przekraczające 30% w sprzedaży w IV kwartale 2021/22) pozwala na zapewnienie dalszego, szybkiego rozwoju Grupy LPP, niezależnie od działań mających miejsce za wschodnią granicą  – czytamy w komunikacie LPP.

LPP planuje dalszy szybki rozwój marki Sinsay poprzez otwarcie 400 sklepów na terenie Unii Europejskiej w 2022 roku, na które podpisano już umowy najmu.

Zarząd LPP poinformował, że sytuacja finansowa spółki pozostaje stabilna. LPP dysponuje kwotą 2,3 mld zł w gotówce, w tym 1,6 mld zł środków własnych i 0,7 mld zł dostępnych linii kredytowych.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych