Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wyniósł w lutym 10,0 proc.

Jak podaje Główny Urząd Statystyczny udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w lutym w Polsce 10,0 proc. wobec 11,1 proc. w styczniu.

GUS podał, że spośród prezentowanych grup o znaczącym udziale w sprzedaży spadek wykazały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: „meble, rtv, agd” (z 20,5 proc. przed miesiącem do 19,0 proc.), „tekstylia, odzież, obuwie” (odpowiednio z 28,8 proc. do 28,6 proc.).

R E K L A M A

Wzrost odnotowały natomiast firmy z grupy „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 25,1 proc. do 25,4 proc.).

Według GUS w lutym w porównaniu ze styczniem odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących o 8,9 proc.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych