Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Kodano Optyk i Wólczanka z nowymi sklepami w Focus Mall Zielona Góra

Polskie firmy wybierają Focus Mall w Zielonej Górze. W marcu br. do grona marek centrum dołączył lider rynku optycznego w Polsce firma Kodano Optyk. Nowy, większy salon otworzyła też należąca do Grupy VRG Wólczanka.

Kodano Optyk to jeden z liderów rynku optycznego w kraju. Sieć przyciąga szerokim asortymentem opraw okularowych, okularów przeciwsłonecznych i szkieł kontaktowych.

Prawie 100 mkw.

W zielonogórskim salonie można znaleźć okulary znanych, światowych marek takich jak: Ray-Ban, Emporio Armani, Versace, Dolce&Gabbana i wiele innych. Atutem sklepu jest także możliwość wykonania kompleksowego badania wzroku. Salon marki o powierzchni blisko 100 mkw. znajduje się na poziomie 0, w sąsiedztwie sklepu Nike. Jasne i przestronne wnętrze lokalu zachęca do wejścia, a jego aranżacja doskonale wpisuje się wystrój nowej części Focus Mall.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Kodano w Focus Mall ZG (1)

– Nasza sieć od ubiegłego roku intensywnie się rozwija. Coraz śmielej wchodzimy z ofertą do kolejnych miast, otwierając salony w topowych galeriach handlowych w danym regionie. Centra handlowe to miejsca, gdzie nasza bogata oferta okularów przeciwsłonecznych znanych marek, okularów korekcyjnych jak i soczewek trafia w zróżnicowane potrzeby i gusta klientów. Dbamy o to, by okulary były nie tylko praktyczne, ale też piękne. Wyróżnikiem naszych salonów jest też profesjonalna obsługa oraz wykwalifikowani specjaliści pracujący z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu diagnostycznego Dobrze dobrane do twarzy i gustu klienta okulary pomogą nie tylko zadbać o wzrok, ale są jednocześnie niebanalnym dodatkiem i podkreślającym jego charakter – tłumaczy Izabela Brzezińska, dyrektor sprzedaży Kodano Optyk.

Powrót Wólczanki

Po krótkiej przerwie związanej ze zmianą lokalizacji na większą ponownie otworzył się sklep renomowanej polskiej marki Wólczanka. W nowej odsłonie sklep oferuje szeroki wybór ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. W jednym miejscu można skompletować całą stylizację zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje. Nowy lokal Wólczanki ma 180 mkw. przestrzeni, która umożliwia przejrzystą prezentację bogatej oferty marki. Sklep znajduje się teraz w nowej części galerii na poziomie +1 obok perfumerii Sephora oraz sklepu Esotiq.

Wólczanka w Focus Mall ZG (5) (1)

– Przykładamy wiele uwagi, do tego by klienci Focus Mall mieli dostęp do znanych i atrakcyjnych marek. Z myślą o nich w minionym roku zmodernizowaliśmy i rozbudowaliśmy centrum i poszerzyliśmy dostępną ofertę zakupową jak i usługową. Od otwarcia nowej części galerii w sierpniu 2021 roku do końca lutego powstały 22 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne. Ponadto 8 firm zdecydowało o zamianie lokalu na większy. To nie koniec nowości w naszej ofercie handlowej, jeszcze w I półroczu br. planowane są kolejne otwarcia, o których będziemy na bieżąco informować – mówi Marta Radziwoń, Dyrektor Focus Mall Zielona Góra.

Na terenie byłej fabryki

FOCUS MALL ZIELONA GÓRA – to nowoczesne centrum handlowe wybudowane w samym centrum miasta w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki Polskiej Wełny, jednego z najważniejszych symboli miasta. Na pofabrycznych terenach Polskiej Wełny powstało wielofunkcyjne centrum handlowe, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością. Architektura galerii idealnie wpisuje się w istniejący krajobraz miejski i integruje z tkanką miejską. Dwukondygnacyjny budynek oferuje bogate zaplecze rozrywkowe, usługowe, rekreacyjne i handlowe. Na 44 tys. mkw. powierzchni najmu, oprócz wiodących marek modowych takich jak: Tk Maxx, H&M, Half Price, CCC, Eobuwie.pl & Modivo, Tous, Bershka, Guess, Kappahl, Deichmann, 4F znajdziemy też ofertę sklepów: Smyk, Empik, Media Markt czy Carrefour. W galerii są także obecne perfumerie Douglas i Sephora oraz lubiane sieci drogeryjne Rossmann i Hebe. Portfolio najemców uzupełniają punkty usługowe, oferta lokalnych przedsiębiorców, 9-salowe kino Cinema City oraz bogata strefa foodcourt. Do dyspozycji gości są nowoczesne parkingi z blisko 1300 miejscami postojowymi. Właścicielem Focus Mall Zielona Góra jest NEPI Rockcastle sp. z o.o., obiektem zarządza Apsys Polska.