TEDi otworzy sklep w Gemini Park Bielsko-Biała

Popularne sieci oferujące produkty zawsze w niższych cenach, w tym zwłaszcza z kategorii non-food, coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na polskim rynku, inwestując w najem w atrakcyjnych lokalizacjach. Tak też jest w przypadku Gemini Park Bielsko-Biała.  Po udanym debiucie marki TEDi w Gemini Park Tychy pod koniec 2018 roku, sieć rozszerza współpracę z Gemini Holding. Owocem tego będzie nowy sklep w Gemini Park Bielsko-Biała. Jego otwarcie zaplanowano na późną wiosnę 2022. 

 Marka wynajęła w bielskim centrum handlowym lokal mający ok. 900 m kw. W jego ofercie będzie można znaleźć artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. artykuły drogeryjne i kosmetyczne, papiernicze, DIY, zabawki, artykuły dla zwierząt, a także dodatki do domu.

 – Planując rozwój tenant-mix’u Gemini Park, staramy się śledzić nie tylko nowości na rynku retail, ale przede wszystkim trendy konsumenckie oraz to jak zmieniają się oczekiwania względem oferty galerii, zwłaszcza na lokalnym rynku. Mając tak szeroki obraz widzimy, jak marki ekonomiczne zyskują na popularności i jak bardzo są pożądane przez kupujących – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

 – Sklepy tej kategorii generują także znaczące obroty. Poszerzenie oferty o kolejny brand jest więc naturalnym ruchem nastawionym na podniesienie atrakcyjności Gemini Park. Tym bardziej, że TEDi to jeden z liderów w swoim segmencie. Marka, doskonale znana, która od kilku lat podbija krajowy rynek” – dodaje.

 W całej Europie działa już ponad 2650 tys. sklepów TEDi, zatrudniających ponad 24 tys. pracowników. Marka obecna jest w 11 krajach. Dzięki nowemu otwarciu brand jeszcze wyraźniej zaznaczy swoją obecność na Podbeskidziu.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych