Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Megaskrytka: salony Agata z pionierską formą odbioru zakupów

Sieć Agata S.A. wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, udostępniła kupującym ze Śląska pierwszą Megaskrytkę, umiejscowioną przy salonie w Katowicach. Dzięki nowej opcji odbioru towaru zamówionego online, Klienci będą mogli jeszcze sprawniej odebrać zamówione produkty – zarówno meble, jak i dodatki. Agata jest pierwszą polską siecią sklepów meblowych, która w Europie wprowadziła rozwiązania samoobsługowych lockersów.

To, co wyróżnia Megaskrytkę, to przede wszystkim fakt, że Klienci Salonów Agata mogą skorzystać z tej formy odbioru nie tylko w przypadku zakupów drobnych rzeczy, takich jak dekoracje, oświetlenie czy krzesła, ale również produktów wielkogabarytowych – łóżka, komody, fotela czy materaca. Nowe rozwiązanie umożliwia odbiór towaru przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Inteligentny system

Pierwsza Megaskrytka znajdująca się przy Salonie w Katowicach, posiada 27 skrytek różnej wielkości. Ponadto, Kupujący nie musi brać pod uwagę gabarytu towaru. Systemy informatyczne kontrolują to za Klienta, a jeżeli zamówienie przekroczy maksymalne możliwości Megaskrytki – ta opcja dostawy przestaje być dostępna. Te same mechanizmy przydzielają też zamówienia do skrytek o najodpowiedniejszych rozmiarach, m.in. w największej skrytce zmieszczą się narożniki czy materace. Partnerem sieci Agata przy projektowaniu i produkcji urządzeń jest firma Selfmaker.
Co więcej, wszystkie paczki są odpowiednio pakowane i zabezpieczane. W największych skrytkach towar pozostawiany jest na specjalnym wózku na kółkach, który ułatwi wyjęcie towaru. Dzięki temu Klient w wygodny sposób może przetransportować mebel do swojego pojazdu. W okolicy każdej Megaskrytki znajduje się wiata, gdzie udostępnione są wózki pozwalające przewieźć paczki z towarem oraz wyznaczone jest specjalne miejsce parkingowe w ponadstandardowym rozmiarze, tak aby można było zaparkować tam auto dostawcze.

Szybciej i wygodniej

Zamawiając towar do Megaskrytki, Klienci sklepu internetowego Salonów Agata www.agatameble.pl zaoszczędzą przede wszystkim czas. To, co wyróżnia nowy sposób odbioru produktów to funkcjonalność i dopasowanie do indywidualnych potrzeb – bez kolejek, szybka realizacja oraz odbiór możliwy przez całą dobę w dogodnym dla Klienta czasie. Co więcej, obsługa Megaskrytki jest intuicyjna i prosta, a jeśli kupujący nie zdąży odebrać paczki w ciągu 48 godzin, to towar nadal będzie na niego czekał w salonie lub magazynie Salonu Agata.

– W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego Salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów uruchamiając Megaskrytkę przy Salonie w Katowicach. Zależy nam na tym, aby Klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych Klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty – mówi Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

Drugie takie urządzenie znalazło się przy salonie w Kobylnicy k. Słupska, będącym najnowszym stacjonarnym punktem sprzedaży Agata S.A. na mapie Polski. Jeszcze w tym półroczu marka Agata planuje uruchomienie kolejnych Megaskrytek przy salonach w różnych lokalizacjach, m.in.
w Warszawie, Poznaniu i Łodzi.

Prosty i intuicyjny proces zamówienia

Jak skorzystać z nowego urządzenia? Wystarczy zamówić online wybrane produkty – dekoracje, akcesoria, oświetlenie, meble czy materace. Następnie w koszyku wybrać sposób dostawy Megaskrytka 24/7 oraz formę płatności. Po umieszczeniu zamówienia w Megaskrytce, za pośrednictwem maila i SMS-a zostanie wysłany kod odbioru, który należy podać podczas odbioru towaru z Megaskrytki.

R E K L A M A