Sieć Agata S.A. wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, udostępniła kupującym ze Śląska pierwszą Megaskrytkę, umiejscowioną przy salonie w Katowicach. Dzięki nowej opcji odbioru towaru zamówionego online, Klienci będą mogli jeszcze sprawniej odebrać zamówione produkty – zarówno meble, jak i dodatki. Agata jest pierwszą polską siecią sklepów meblowych, która w Europie wprowadziła rozwiązania samoobsługowych lockersów.
Inteligentny system
Szybciej i wygodniej
– W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego Salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów uruchamiając Megaskrytkę przy Salonie w Katowicach. Zależy nam na tym, aby Klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych Klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty – mówi Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
w Warszawie, Poznaniu i Łodzi.
Prosty i intuicyjny proces zamówienia