Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Salon Medicine ponownie otwarty w Atrium Copernicus

Oryginalny, elektryzujący i indywidualny – to najlepiej odwzorowuje styl marki odzieżowej Medicine, ponownie dostępnej dla torunian w Atrium Copernicus.  Nowo otwarty lokal właśnie przeszedł prawdziwą metamorfozę – został powiększony, a także zyskał nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Już niebawem również w nowej odsłonie zaprezentuje się klientom salon Kodano Optyk. 

Z oferty sklepu Medicine mieszkańcy Torunia mogą korzystać już od soboty, 26 marca.

Flagowa lokalizacja Medicine

Odnowiony salon Medicine jest jedną z flagowych lokalizacji marki w Polsce, urządzoną w najnowszym koncepcie i prezentującą szeroką ofertą produktową. Nowy lokal o powierzchni blisko 650 m kw. przyciąga pięknym wystrojem i szeroką gamą produktów. Oferuje kolekcje odzieży w oryginalnych kolorach, zróżnicowanych fasonach i fakturach . W  ofercie, obok stałej linii ubrań basic, klienci znajdą też wiosenne edycje, a także stylowe dodatki i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn. 

Medicine jest polską firmą odzieżową, przeznaczoną dla osób, które lubią nowoczesny, casualowy styl ubioru. To marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Jej ubrania powstają we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą wyjątkowe, limitowane kolekcje.

Sklep znajduje się obok strefy restauracyjnej, przy głównym wejściu do centrum handlowego, w sąsiedztwie salonu H&M i restauracji KFC. 

Metamorfoza Kodano Optyk

Znaczącą metamorfozę przechodzi także salon optyczny Kodano Optyk. Już wkrótce otworzy się w nowej, większej lokalizacji (120 m kw), znajdującej się w sąsiedztwie drogerii Rossmann i sklepu Ochnik. Powiększony lokal pozwoli na rozszerzenie oferowanego asortymentu i uatrakcyjnienie strefy ekspozycji. 

Atrium Copernicus w sercu miasta

Atrium Copernicus jest położone w ścisłym centrum miasta, przy ul. Żółkiewskiego. Doskonała lokalizacja umożliwia klientom dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej (linie autobusowe i tramwajowe), jak i samochodem, czy pieszo. Centrum handlowe otwarte w 2005 roku – przez lata funkcjonowania udowodniło nie tylko, że na dobre zagościło w sercach mieszkańców Torunia i regionu, ale również – że jest to projekt z potencjałem na znacznie większy obiekt handlowy. Powiększając w 2015 r. w ramach rozbudowy o ponad połowę swoją dotychczasową powierzchnię, stało się największym centrum handlowym w mieście, z najbogatszą ofertą sklepów. Jednocześnie jest miejscem spędzania wolnego czasu z rodziną i przyjaciółmi czy szukania modowych inspiracji. W zasięgu oddziaływania Atrium Copernicus znajduje się ponad 350 tys. mieszkańców Torunia i okolicznych miejscowości. Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi 90 tys. mkw., z czego ponad 47 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się blisko 150 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Auchan, elektromarket Media Markt, Decathlon, iDream (Apple), Wittchen, Paris Optique, Diverse, Big Star, Wólczanka, Ecco, HalfPrice oraz salony modowe znanych marek: Guess i Guess Activewear, H&M, Reserved, CCC, Olsen, Pako Lorente, KappAhl, Sinsay i Mohito. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, Sephora, Hebe, Rossmann salon Empik, a także salony z biżuterią: Yes, Apart, Bovem i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy Smyk, Coccodrillo czy Reporter Young. Centrum dysponuje 1 470 miejscami postojowymi na wielopoziomowym parkingu.

Ponad 800 tys. mkw

Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 centrów i nieruchomości handlowych zlokalizowanych w czterech krajach, o łącznej wartości rynkowej 2,6 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej powyżej 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS. 

W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.

 

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników