Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Neinver ma Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości

Outlety FACTORY to miejsca udanych promocji, dobrych cen, w fajnych lokalizacjach i robiące świetne wrażenie – mówią respondenci tegorocznego ogólnopolskiego badania konsumenckiego. Marka FACTORY zdobyła Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022.

Centra FACTORY zdobyły 40 procent głosów uzyskanych w badaniu konsumentów, wyprzedzając obiekty tego segmentu w Polsce. Jak wynika z opinii uczestników badania, outlety z czerwono – białym logo są również najpopularniejszą marką tego formatu w kraju.

Blisko 92 procent badanych poleca zakupy w FACTORY, a 70 procent deklaruje, że robi w nich zakupy. Największą grupę reprezentują kobiety – to 58,7 procent. Mężczyźni stanowią 41,3 procent. Blisko 63 procent zdeklarowanych klientów stanowią osoby w wieku od 25 do 44 lat.

– Utrzymująca się od wielu lat wysoka pozycja marki FACTORY w badaniach konsumentów to wynik naszej konsekwentnej pracy nad budowaniem mocnej oferty centrów outletowych. Strategiczne zarządzanie portfolio marek, inwestycje we wnętrza, rozbudowa oferty dodatkowej oraz dbałość o profesjonalną obsługę na miejscu składają się na komfort zakupów, który znajduje odzwierciedlenie nie tylko w badaniach rynkowych, ale co ważne, we
wskaźnikach sprzedaży. Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022 to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo przyznają je właśnie klienci – osoby dla których outlety FACTORY otwierają każdego dnia swoje pasaże handlowe – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER w Polsce.

Jak uzasadniają swój wybór uczestnicy badania, FACTORY to najbardziej znane outlety, w których bywają. Znajdują w nich bogaty asortyment oraz olbrzymią liczbę świetnych marek w jeszcze lepszych cenach. Centra FACTORY to dla nich przestrzeń z dużą liczbą sklepów w jednym miejscu, w miejscu w którym dobrze robi się zakupy. W outlecie tej marki – jak mówią respondenci – zawsze można znaleźć coś fajnego w super cenie.

Badanie ilościowe i jakościowe zostało wykonane metodą internetową na próbie 16 705 osób, mieszkających w dużych ośrodkach miejskich, w wieku od 15 do 65 lat. Konsumencki Lider Jakości 2022 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych jakościowo, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.