Nowy Dyrektor Komunikacji i PR Polskiej Rady Centrów Handlowych

Ryszard Kamiński został nowym dyrektorem Komunikacji i PR w Polskiej Radzie Centrów Handlowych. Do zespołu PRCH dołączył od 1 kwietnia, zastępując Iwonę Gniedziejko-Płuciennik. Ryszard Kamiński będzie odpowiedzialny za koordynację całości działań Public Relations i Public Affairs w PRCH.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu, który reprezentuje branżę zatrudniającą 400 tysięcy Polaków. Mam nadzieję, że swoim doświadczeniem przyczynię się do jej rozwoju, zwłaszcza że czasy dla handlu są bardzo ciekawe. To nie tylko zawirowania związane z pandemią, ale też dynamiczne zmiany zwyczajów zakupowych Polaków, digitalizacja życia czy wpływ decyzji regulujących swobodę handlu w naszym kraju – mówi Ryszard Kamiński.

Ostatnio Ryszard Kamiński pracował w zespole komunikacji Carrefour Polska, gdzie zajmował się między innymi rynkiem nieruchomości handlowych. Wcześniej, przez wiele lat związany był z branżą telekomunikacyjną. Pracując w strukturach Public Relations Orange Polska oraz Telekomunikacji Polskiej z sukcesem kreował i wdrażał wiele nowatorskich projektów komunikacyjnych. Ma bogate doświadczenie w budowaniu strategii komunikacji, tworzeniu wizerunku w mediach społecznościowych i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Karierę zawodową zaczynał jako redaktor tygodnika „Wprost”. Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.