NEINVER szkoli 300 pracowników w Factory Retail Academy

Blisko 300 pracowników salonów outletowych FACTORY Gliwice rozpoczyna cykl szkoleń w ramach Factory Retail Academy stworzonej przez NEINVER. Wyjątkowa przestrzeń wsparcia biznesu dla najemców to pierwszy taki projekt w kraju, zapoczątkowany przez lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie.

Cykl profesjonalnych szkoleń Factory Retail Academy obejmuje cztery obszary, ważne dla sprawnego działania sklepu w obiekcie handlowym i generowania satysfakcjonujących wartości sprzedaży. To praktyczne warsztaty z zakresu zarządzanie zespołem, profesjonalnej obsługi klienta wraz z analizą kluczowych współczynników efektywności, Visual Merchandisingu oraz stylizacji. Prowadzą je wyspecjalizowani trenerzy zarówno z firm zewnętrznych jak i z zespołu NEINVER.

R E K L A M A

– Zadaniem Factory Retail Academy jest wsparcie naszych partnerów biznesowych jak najlepszą wiedzą i narzędziami do jej efektywnego wykorzystania. Szkolenia prowadzone są metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager FACTORY Gliwice w NEINVER.

Factory Retail Academy to miejsce nauki i pracy, skupiające aktywności dla partnerów biznesowych NEINVER i mieszkańców. Pilotażowy projekt został uruchomiony w FACTORY Gliwice, najmłodszym centrum największej sieci outletów w Polsce. Specjalnie zaaranżowana przestrzeń w pasażu handlowym jest wykorzystywana do szkoleń i treningów branżowych, procesów rekrutacyjnych najemców oraz spotkań biznesowych. W Akademii prowadzone są również bezpłatne zajęcia z robotyki dla najmłodszych mieszkańców Śląska, wcześniej również z języka angielskiego. Dostępna jest także biblioteka multimedialna dla dorosłych i dzieci.

Warsztaty z zakresu zarządzania zespołem zostały zaadresowane do kierowników i liderów zespołów w salonach outletowych i restauracjach. To porcja praktycznej wiedzy dotyczącej motywowania pracowników, pracy nad ich talentami i predyspozycjami ważnymi w codziennym zarządzaniu, sprawnego prowadzenia procesów rekrutacji oraz efektywnej pracy zespołu. Szkolenie dotyczące obsługi klienta to znane i popularne warsztaty w branży centrów handlowych, których kolejne odsłony mają wzmacniać skuteczność sprzedaży i pomóc w budowaniu efektywnej relacji sprzedawcy oraz klientów. Jak twierdzą fachowcy, systematyczny trening w tym obszarze jest kluczowy dla poprawy osiąganych wyników. W ramach kursu, pracownicy salonów outletowych FACTORY przejdą również szkolenie z obsługi systemu monitorowania wyników salonów outletowych i centrów – autorskiego narzędzia „business Intelligence” stworzonego przez NEINVER dla najemców. Intensywny trening z obszaru Visual Merchandisingu ma pomóc prowadzącym salony outletowe w efektywnej prezentacji oferty, pokazując jak właściwe wyeksponowanie towaru i rozmieszczenie poszczególnych produktów sprzyja zarówno zaplanowanym zakupom jak i spontanicznym decyzjom klientów. Podczas warsztatów zaplanowano m.in. analizę skuteczności witryny, porady dotyczące rozmieszczenia towarów, naukę stylizacji manekinów i pracę z materiałami marketingowymi. Największą grupę uczestników zgromadziło szkolenie z zakresu stylizacji, ważne szczególnie dla pracowników salonów z ofertą modową. Jego uczestnicy dowiedzą się, jak dokonać szybkiej analizy sylwetki, dobrze dobrać fason i kolorystykę ubioru, a następnie przygotować stylizację podkreślającą atuty danej osoby i odpowiednio ją zaprezentować. Pracownicy salonów outletowych FACTORY poznają również najnowsze trendy w modzie 2022 roku.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Szkolenia w Factory Retail Academy potrwają przez całą wiosnę. Wszyscy najemcy FACTORY uczestniczą w nich bezpłatnie, a po zakończeniu warsztatów otrzymają certyfikaty ich ukończenia.

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi, współpracując z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z czterema normami ISO (9001, 14001, 50001 i 45001).

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych