Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Vision Express otwiera się w Galerii Grodova już 15 kwietnia

Należąca do Napollo Galeria Grodova, gromadząca klientów z Grodziska Mazowieckiego i okolicy, właśnie dodaje do swojej oferty nową markę. Już niedługo robiąc zakupy w Grodovej, będzie można odwiedzić salon Vision Express.

Vision Express to lider w branży optycznej, który obrał sobie za cel zapewnienie najlepszej opieki nad wzrokiem swoich klientów. Oferta marki zapewnia ogromny wybór wysokiej jakości okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych oraz soczewek kontaktowych, ale także serwis oraz pakiet gwarancji na sprzedawane produkty. W kraju znajduje się już ponad 240 profesjonalnych salonów. Jeden z nich będzie teraz otwarty dla mieszkańców Grodziska Mazowieckiego.

Vision Express wybiera Galerię Grodovą

– Zdecydowaliśmy o dołączeniu do oferty naszej Galerii popularnego salonu optycznego, aby poszerzyć pakiet usług, z których będą mogli korzystać nasi Klienci – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO. Vision Express, dołączając do grona naszych najemców, dołoży cegiełkę do budowania pełnej, kompleksowej oferty, obok niedawno otwartego salonu YES. Już teraz mieszkańcy Grodziska mogą wybierać spośród szerokiej oferty odzieżowej i sportowej (np. Pepco, Qiosque, Medicine, Diverse, 4F, Martes Sport), elektroniki (RTV EURO AGD), rozrywki i asortymentu dla dzieci (Smyk i Empik), zdrowia i urody (Rossmann, Ziaja, Cosmedica) czy oferty niektórych usług. Na klientów nastawionych na zakupy spożywcze czeka Stokrotka, a na smakoszy stoisko ze słodkimi pysznościami i kawą.

Galeria Grodova, znajdując się w centrum miasta, okazała się doskonałym miejscem na zbudowanie szerokiej oferty artykułów z różnych kategorii i zaspokojenia potrzeb zakupowych klientów z całego miasta i okolicy. Całkowita powierzchnia galerii to 9500 mkw., a powierzchnia najmu wynosi 5100 mkw. Galeria dysponuje bezpłatnym parkingiem podziemnym. Z oferty marki Vision Express klienci Galerii Grodovej będą mogli korzystać już od 15 kwietnia br. W tym roku galeria obchodzi jubileusz swojego 5-lecia, z tej okazji na klientów już w maju czekają niespodzianki i atrakcje.

14 lat na rynku

Napollo to polska, doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Najnowszy N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, otwarto jesienią 2021. Z kolei  w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono w 2021 modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. Trwa także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach oraz w Pszczynie, otwarcia planowane są na wiosnę 2022. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

www.napollo.pl
www.galeriagrodova.pl

Kontakt PR:
ue.airerp@oruib.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem