Trzy marki polskiego lidera odzieżowego firmy LPP – Sinsay, Cropp i House dołączyły do grona najemców Centrum Handlowego Maxim w Legionowie. Łączna powierzchnia najmu tych sklepów wyniesie blisko 1,7 tys. m.kw. Otwarcie obiektu nastąpi już jesienią tego roku.
Maxim po rozbudowie będzie największym nowoczesnym centrum handlowym w podwarszawskim Legionowie. W całym projekcie na powierzchni najmu ponad 10 tys. mkw. znajdzie się ok. 35 sklepów znanych marek sieciowych i lokalnych, urozmaicona oferta modowa i gastronomiczna, klub fitness oraz kawiarnia i punkty usługowe. Operatorem spożywczym pozostanie sieć Biedronka, która po remodelingu aktualnego sklepu otworzy swój market w najnowszym koncepcie. Do dyspozycji klientów dostępne będzie ok 250 miejsc parkingowych.
Kompleksowa oferta oraz lokalizacja Maxima – w centrum miasta, przy największym targowisku miejskim i w otoczeniu osiedli mieszkaniowych – zapewni wysoką odwiedzalność projektu przez mieszkańców miasta i całego powiatu – liczącego ok. 115 tys. osób.
Na budowie obiektu trwają obecnie zaawansowane prace budowlane a otwarcie zaplanowane jest na IV kwartał bieżącego roku.
Za koncepcję komercyjną i wynajem projektu odpowiada firma Mallson Polska.
Inwestorem obiektu jest spółka PIR sp. z o.o.
PARTNER PORTALU
Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.
Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.