Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Centrum Łopuszańska 22 ma nowych najemców: 5.10.15 i Spichlerz Zdrowia

Tenant mix Centrum Łopuszańska 22 zmienia się i uatrakcyjnia. Stałych bywalców galerii z pewnością ucieszy bogatsza oferta dziecięca. Do grona nowych najemców właśnie dołączył sklep 5 10 15 z ubrankami dla najmłodszych.  Ofertę spożywczą zaś wzbogacił Spichlerz Zdrowia sklep cenionego producenta zdrowej żywności specjalizującego się w produkcji olejów. 

Na kolejne otwarcie nie trzeba będzie długo czekać, bo już po 22 kwietnia otwiera się sklep z obuwiem CCC.

Rozrywka mocną stroną Centrum

Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw., znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. Chętnie uczęszczają do niego okoliczni mieszkańcy, pracownicy strefy biznesowej a także mieszkańcy innych dzielnic Warszawy i okolic.

R E K L A M A

120 sklepów i 20 tys. mkw. GLA

Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, Action, Rossmann, Tedi, KiK, Pepco, Dealz, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Femestage, Ziaja, Tiffi, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. wygodnych naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin.

Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments która współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju