Salony Sunset Suits oczekują już pierwszych klientów

Marka Sunset Suits to w latach 90-tych synonim mody i elegancji. Nowi właściciele  – Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak przywracają marce świetność. Dwuletnie intensywne prace nad asortymentem oraz koncepcją aranżacji lokalu już dzisiaj przynoszą długo oczekiwane rezultaty, czyli systematycznie rosnące obroty.

– Bardzo pozytywny odbiór klientów na ofertę Sunset Suits, prezentowaną początkowo tylko za pośrednictwem sklepu internetowego Giacomo Conti – Giacomo.pl utwierdził nas w przekonaniu, iż kolejnym krokiem powinien być rozwój salonów stacjonarnych – mówi Anna Strauchold, odpowiedzialna za rozwój sieci.

– Dzięki długoletniej, owocnej współpracy z firmą Neinver udało nam się uruchomić w kwietniu tego roku dwa sklepy Sunset Suits w centrach outletowych w Annopolu i Luboniu. Niebawem otworzymy kolejny w Galerii Rzeszów. Pozostałych lokalizacji jeszcze nie ujawniamy, ale już teraz prowadzimy bardzo zaawansowane negocjacje w kilku prestiżowych galeriach w Polsce –  dodała Anna Strauchold. 

Do końca roku firma planuje uruchomić jeszcze kolejnych 4-5 salonów Sunset Suits.

– Oferta marki Sunset Suits bazuje głównie na klasycznej elegancji, podkreślonej świetnym krawiectwem i wysokiej jakości materiałami. Pomimo ostatnich ogromnych trudności w naszej branży, związanych ze zmianą trybu pracy na home office, ograniczeniami dotyczącymi masowych imprez a obecnie dramatycznie szybko rosnącymi kosztami mediów, materiałów budowlanych a zatem właściwie wszystkich kosztów utrzymania salonów, idziemy nieco „pod prąd” przygotowując piękne, wyszukane kolekcje dla eleganckich mężczyzn. Wierzymy bowiem, że panowie docenią nasz trud i dzięki naszym produktom poczują się wyjątkowi – powiedziała Anna Strauchold.

– Na rynku polskim jesteśmy od 20 lat. Wynajmujący znają naszą firmę i wiedzą, jak bardzo dbamy o nasze salony, przykładając ogromną uwagę do najnowszych modowych trendów oraz serwisu, na który składa się zarówno fachowa obsługa jak i darmowe przeróbki krawieckie. Dzięki temu, przez lata zdobytemu zaufaniu otrzymujemy na szczęście wiele ciekawych propozycji lokalowych. W dobie kryzysu rynku odzieżowego, nowy brand to duża wartość dodana dla każdego obiektu handlowego. Wiele osób pracowało na tą pozycję przez wiele lat i jesteśmy z niej obecnie bardzo dumni – podsumowała strategię działania firmy Anna Strauchold 

 

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych