Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Pasaż Kapelanka w Krakowie z nową marką VIVE Profit

Pasaż Kapelanka w Krakowie systematycznie wzbogaca swoją ofertę. Już wkrótce do grona nowych najemców dołączy rozwijająca się sieć salonów, oferująca niepowtarzalną i markową odzież używaną w stylu mody zero waste. Krakowski obiekt Echo Investment to przestrzeń usługowo-handlowa ściśle odpowiadająca na zróżnicowane potrzeby mieszkańców południowej części Krakowa.

Europejski lider branży recyklingu odzieży i jednocześnie właściciel sieci sklepów VIVE Profit – VIVE Textile Recycling – uruchomi swój pierwszy, wielkopowierzchniowy salon w Krakowie w Pasażu Kapelanka już w najbliższy czwartek 28 kwietnia 2022 r o godzinie 09:00. To 50 sklep tej marki w Polsce. Brand oferuje oryginalną i wyjątkową odzież używaną oraz designerskie dodatki, dbając tym samym nie tylko o wyszukany styl, ale również ekologiczne podejście do mody. Do dyspozycji klientów zostanie oddany sklep o powierzchni ponad 1000 m2, zapewniający atrakcyjny i przejrzysty sposób prezentacji bogatego asortymentu marki. W dniu otwarcia w ofercie będzie znajdowało się kilkadziesiąt tysięcy ubrań. Salon zlokalizowany jest tuż obok sklepu Kaufland, który został otwarty w Pasażu Kapelanka w grudniu minionego roku, zastępując powierzchnię użytkowaną przez Tesco.

– Pasaż Kapelanka przeszedł rebranding i na nowo cieszy się coraz większą sympatią lokalnej społeczności. Systematycznie poszerzamy grono najemców, aby zapewnić mieszkańcom południowych dzielnic Krakowa jeszcze większy komfort i wygodę robienia zakupów oraz kompleksowo odpowiadać na ich potrzeby – mówi Michał Banasik, Senior Leasing Manager Echo Investment i dodaje: Wielkopowierzchniowy sklep VIVE Profit zagwarantuje mieszkańcom wygodny dostęp do szerokiej oferty oryginalnej odzieży używanej. Nowy salon wzbogaca segment mody w Pasażu Kapelanka i stanowi wyszukaną alternatywę zakupów w branży fashion. Doskonale wpisuje się też w ogólnoświatowy trend ekologiczny i jest odpowiedzią na zainteresowanie klientów, którzy dokonują coraz bardziej świadomych decyzji zakupowych.

R E K L A M A

Nowa odsłona Pasażu Kapelanka – lokalność i bliskość klienta

Obiekt przy ul. Kapelanka to znane miejsce na handlowej mapie stolicy Małopolski, kojarzone przed laty głównie przez wielkopowierzchniowy sklep marki Tesco. Pasaż przeszedł znaczącą metamorfozę i obecnie oferuje klientom nową jakość w zakresie centrów convenience. Kluczowa, w przemyślanej i dopasowanej strategii Echo Investment dla Pasażu Kapelanka, jest lokalność, bliskość i silny związek z najbliższym sąsiedztwem. Tego bowiem obecnie oczekują klienci, którzy cenią urozmaiconą ofertę, wygodę i oszczędność czasu podczas codziennych, niezbędnych zakupów. Obiekt systematycznie poszerza swoją ofertę handlową i dostępność do podstawowych usług. W ofercie funkcjonuje supermarket Kaufland o powierzchni 6500 m2, a także 36 sklepów i punktów usługowych, dopasowanych do preferencji lokalnej społeczności. Co ważne, Pasaż Kapelanka znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji dla południowych dzielnic Krakowa. Z łatwością można do niego dojechać zarówno z sąsiednich osiedli, jak i dalszych części miasta, korzystając również z komunikacji miejskiej. Wszystkie te elementy stanowią o atrakcyjnej ofercie, ściśle odpowiadającej na potrzeby zaufanych klientów z okolicy, a także zachęcającej nowych odwiedzających.

Pasaż Kapelanka stawia na modę w stylu zero waste

W bogatej ofercie salonu VIVE Profit w Pasażu Kapelanka znajduje się niepowtarzalna odzież damska, męska i dziecięca z drugiej ręki, a także akcesoria oraz domowe tekstylia. Klienci krakowskiego sklepu znajdą również produkty komplementarne, dodatki oraz chemię gospodarczą i środki czystości. W ofercie dostępne są także marki premium, wyeksponowane w specjalnych strefach top. Wyróżniającym na tle innych tego typu sklepów, jest sposób prezentacji różnorodnego asortymentu. Wszystkie ubrania znajdują się na wieszakach w odpowiednich działach asortymentowych i posiadają metkę z ceną. Sklep oferuje także atrakcyjne ceny, liczne promocje i unikatowy system sprzedaży. Działa on w oparciu o zmniejszające się każdego dnia ceny produktów (aż do 30%). Raz w tygodniu następuje całkowita wymiana asortymentu wraz z promocją zakupów pakietowych. Właścicielem sieci sklepów VIVE Profit jest spółka VIVE Textile Recycling.

– Marka VIVE Profit konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na rynku i systematycznie oferuje klientom nowe salony i możliwości. Second-handy w centrach handlowych już od kilku lat funkcjonują w wielu krajach, a od jakiegoś czasu trend ten pojawił się również w Polsce i nasza marka z sukcesem go realizuje. We współpracy z Echo Investment otwieramy pierwszy w Krakowie salon. Atrakcyjna oferta Pasażu Kapelanka w pełni odpowiadała naszym oczekiwaniom. Z satysfakcją możemy zaprosić klientów do nowego sklepu VIVE Profit w komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum – mówi Dariusz Ludwinek, Specjalista ds. marketingu VIVE Textile Recycling.

Oferta, otwierającego się w Pasażu Kapelanka salonu VIVE Profit z używaną, niepowtarzalną odzieżą, to nie tylko nie lada gratka dla trendestterów i miłośników mody. To także coś specjalnego dla świadomych konsumentów, dla których istotne są kwestie środowiskowe oraz filozofia zero-waste i upcyclingu.