Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Napollo: nowy najemca w poznańskim N-Parku

N-Park w dawnym Centrum Promienista w Poznaniu właśnie dodaje do swojej oferty coś słodkiego – w kwietniu do grona najemców dołączyła bowiem Cukiernia Kandulski. Marka rodem z Poznania otworzyła się dla klientów parku handlowego, należącego do Napollo.

W dawnym Centrum Promienista, zakupionym przez Napollo w 2017 roku, powstał N-Park. W 2021 roku Napollo przeprowadziło modernizację obiektu. Dziś powierzchnia najmu w poznańskim N-Parku to 5300 mkw., a liczba lokali handlowych sięga 19. Obiekt zlokalizowany jest  przy ul. Promienistej 160, w południowo-zachodniej części Poznania, w dzielnicy Grunwald i w sercu blisko 15-tysięcznego Osiedla Kopernik.

Przebudowa  Centrum pozwoliła na zaproszenie  do grona najemców takich potentatów rynku retailowego jak Pepco czy RTV Euro AGD, a rewolucyjna wręcz modernizacja pozwoliła na dostosowanie formatów  Eurospar i Rossmann do dzisiejszych oczekiwań klientów. Teraz do grona najemców dołącza Cukiernia Kandulski.

Kandulski
Cukiernia Kandulski

Historia marki jest o tyle ciekawa, że pierwsza mała cukiernia pod szyldem Kandulski otworzyła się właśnie w Poznaniu, na Osiedlu Przyjaźni, by z czasem przekształcić się w sieć cukierni-kawiarni w Wielkopolsce i innych częściach kraju oraz w Niemczech. Dziś zespół firmy to już ponad 120 pracowników, a także sporo wszelkich nagród i wyróżnień (m.in. Złoty Medal na Wystawie Cukierniczej IKF w Stuttgarcie oraz Godło „Teraz Polska”).

– Szanujemy tradycję i wiemy, że Cukiernia Kandulski zachwyci naszych klientów nie tylko z uwagi na bogatą historię wypieków, ale także wysoką jakość produktów – komentuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie NAPOLLO. – Odwiedzający nasz poznański N-Park już niedługo sami przekonają się, dlaczego zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę i oddać lokal marce, która ma już kilkadziesiąt lat doświadczenia w swoim fachu – wierzymy, że klientom korzystającym z oferty centrum ta zmiana przyniesie realne korzyści i zachęci do cyklicznych odwiedzin N-Parku.

Cukiernia Kandulski ma w swojej palecie ciasta i ciastka, tarty i desery, torty (tradycyjne, weselne, okolicznościowe i niestandardowe), regionalne smakołyki, np. rogale świętomarcińskie czy babki poznańskie i catering dla firm.

O Napollo

Napollo to polska, doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala.

Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Najnowszy N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, otwarto jesienią 2021. Z kolei  w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono w 2021 modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. Trwa także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach oraz w Pszczynie, otwarcia planowane są na wiosnę 2022. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem