Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Zwierzęta mile widziane w outletach FACTORY

Outlety FACTORY otwierają drzwi dla klientów, robiących zakupy w towarzystwie psa. Obecność czworonoga w centrum podlega kilku ważnym zasadom, które zapewnić mają bezpieczeństwo i komfort wszystkich osób przebywających wewnątrz. Największa sieć outletów w Polsce informuje o dostępności swoich obiektów w kampanii pod hasłem „Zwierzęta mile widziane”.

– Zwierzęta coraz częściej stają się nieodłącznymi towarzyszami swoich opiekunów, a jak pokazują statystyki, prawie co drugi Polak ma w domu psa. Obecność zwierząt podczas codziennych aktywności bardzo często łagodzi emocje, co już obserwujemy w outletach FACTORY. Chcemy, by nasze centra były miejscem, w którym możemy czuć się swobodnie, bo zakupy to nie tylko konieczność uzupełnienia garderoby, ale przyjemność i często sposób na miłe spędzenie czasu – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER, zarządcy outletów FACTORY.

Obecność psów w outletach FACTORY podlega kilku ważnym zasadom. Pies może wejść do centrum tylko w towarzystwie osoby pełnoletniej, na smyczy bądź na rękach właściciela. Zwierzę powinno mieć również założony kaganiec, by chronić innych klientów przed trudnymi do przewidzenia reakcjami czworonoga. Zwierzęta mogą przebywać w pasażach handlowych outletu, a także w specjalnie oznaczonych sklepach z ikoną „Zwierzęta mile widziane”. Brak takiego oznaczenia przy danym salonie outletowym oznacza, że nie można robić w nim zakupów w towarzystwie psa.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Lista sklepów, w których zwierzęta są mile widziane, została zamieszczona również na stronach internetowych FACTORY. Tam można poznać zasady, do których powinni stosować się klienci w towarzystwie psów. Wątpliwości dotyczące zakupów z czworonogiem można wyjaśnić również w miejscowych info Punktach.

W centrach ustawiono specjalne poidełka dla czworonogów. Dostępne są również środki dezynfekcyjne. Zakupy w towarzystwie czworonoga możliwe są już w outletach FACTORY
w Krakowie, Poznaniu, Gliwicach i w warszawskim FACTORY Ursus. Wkrótce dołączy do nich również drugi stołeczny outlet – FACTORY Annopol.

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi, współpracując z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniemdo zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z czterema normami ISO (9001, 14001, 50001 i 45001).

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.