Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

W Megaskrytce klienci odbiorą zakupy z Salonów Agata

Sieć meblowa Agata uruchomiła kolejne Megaskrytki, tym razem zlokalizowane przy Salonach w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku. Urządzenie pozwala na sprawnyodbiór towarów zamówionych online – od niewielkich akcesoriów, po meble o większych gabarytach.

Megaskrytka to wygodna, bezkontaktowa forma odbioru zakupów, rozwijana przez znaną markę po sukcesie pilotażowego lockersa w Katowicach. Wdrożenie realizowane jest przez Agata S.A. wspólnie z SelfMaker, firmą specjalizującą w się projektowaniu i produkcji rozwiązań automatyzujących sprzedaż.

Odbiór towarów gabarytowych

Każda Megaskrytka oferuje 27 schowków o zróżnicowanych rozmiarach. Do największych z nich będzie można zamawiać materace i większe meble, takie jak łóżka, komody czy fotele. W celu ułatwienia transportu zakupu, do większych produktów dołączane są specjalne wózki na kółkach. Nie zapomniano także o Klientach zmotoryzowanych – lockersy zostały umiejscowione w pobliżu ponadstandardowych rozmiarowo miejsc parkingowych, aby maksymalnie skrócić czas odbioru towarów o dużym rozmiarze.
Nad odpowiednim doborem skrytki czuwa innowacyjny system informatyczny. W razie, gdy dany produkt przekroczy możliwości lockersa, opcja odbioru w Megaskrytce nie będzie dostępna przy zakupach online. Ten sam system optymalizuje przydzielanie poszczególnych schowków pod rozmiary zamówionych towarów.

Innowacja i rewolucja w jednym

Jak skorzystać z nowego urządzenia? Wystarczy zamówić online wybrane produkty – dekoracje, akcesoria, oświetlenie, meble czy materace. Następnie w koszyku wybrać sposób dostawy „Megaskrytka 24/7” oraz formę płatności. Po umieszczeniu zamówienia w Megaskrytce, za pośrednictwem maila i SMS-a zostanie wysłany kod, który należy podać podczas odbioru towaru z Megaskrytki. Megaskrytki Salonów Agata stawiają na maksymalną wygodę Klientów. Po złożeniu zamówienia, jest ono dostępne przez 48 godzin, a odbiór jest możliwy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. W przypadku nieodebrania produktów w terminie, będą one nadal dostępne w Salonie bądź magazynie sieci Agata.

W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego Salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów uruchamiając kolejne Megaskrytki przy Salonach w Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku. Zależy nam na tym, aby Klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów. Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych Klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty. – mówi Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 32 wielkopowierzchniowe salony zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.