Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

JD Sports wśród najemców Atrium Targówek

Na początku maja tego roku, do grona najemców Atrium Targówek dołączyła brytyjska sieć JD Sports, otwierając swój pierwszy sklep w Warszawie. Klienci zyskali blisko 700 mkw. nowoczesnej powierzchni, a wraz z nią bogatą ofertę footwear & apparel topowych brandów, w tym także marek dotychczas niedostępnych w Polsce.

Znana na całym świecie brytyjska marka JD Sports to królestwo topowych produktów, takich jak Nike, Lacoste, Adidas, Vans, Timberland, The North Face i wielu innych. W swojej ofercie posiada szeroki wybór obuwia i odzieży sportowej, nie tylko dla profesjonalistów, ale także dla prowadzących aktywny tryb życia amatorów. JD Sports to również miejsce dedykowane wielbicielom mody w stylu sporty, streetwear, outdoor i athleisure, którzy na co dzień wybierają wygodniejszy, ale wciąż stylowy outfit.

Obecnie JD SPorts posiada blisko 3 300 sklepów, w 29 krajach na świecie. W Polsce marka zagościła całkiem niedawno, ale szybko zyskała grono oddanych klientów. Tym razem zadebiutowała w samej stolicy, a na miejsce tej wyjatkowej premiery wybrała centrum z porftolio grupy Atrium – Atrium Targówek. To zresztą nie pierwszy sportowy brand z międzynarodowym prestiżem nawiązujący współpracę z Atrium Poland Real Estate. Wcześniej swój lokal w Atrium Promenada otworzyła firma Under Armour.

– Dołączając do grona naszych najemców, JD Sports otwiera swój pierwszy sklep w Warszawie i stanowi doskonałe uzupełnienie oferty Atrium Targówek. Blisko 700 mkw. nowoczesnej powierzchni czyni lokal największym w naszym centrum sklepem wśród tych z ofertą sportową, obok 4F, New Balance czy Sizeer. Debiut JD Sports w stolicy to stworzenie dla naszych klientów bezpośredniego dostępu do zagranicznych brandów, takich jak Supply & Demand, oraz limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Podjęcie współpracy z JD Sports jest również naszą odpowiedzią na zapotrzebowanie tych klientów, którzy nie tylko szukają odzieży sportowej do profesjonalnych lub bardziej amatorskich treningów, lecz także wybierają na co dzień sportowe stylizacje jakościowych marek– mówi Anna Tana, Leasing Team Leader (Retail), Atrium Poland Real Estate Management.

Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Dealz, Pizza Hut Express, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.
Atrium European Real Estate Limited

Atrium jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem centrów handlowych z ofertą modową, rozrywkową i gastronomiczną oraz mieszkań na wynajem w Europie Środkowej. Firma koncentruje się przede wszystkim na obiektach o dominującej lokalnie pozycji, położonych w najlepszych lokalizacjach miejskich. Atrium posiada portfel 26 aktywów o wartości 2,5 mld euro i powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw.

W lutym 2020 roku Atrium ogłosiło strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.
Dodatkowe informacje: