scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Biedronka ma nową aplikację

Biedronka aplikacja
Aplikacja Biedronki ma jeden podstawowy cel: usprawnić codzienne zakupy klientów sieci. Dzięki niej klienci mogą liczyć na wiele korzystnych okazji cenowych. Podstawowe zalety nowego e-narzędzia to m.in.:
  • wirtualna karta Moja Biedronka,
  • płatności Blikiem bez kodu,
  • oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” – od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt – niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki
  • skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci,
  • historia transakcji,
  • gazetki z ofertą handlową,
  • możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).
    – Stworzyliśmy aplikację, aby ułatwić zakupy naszym klientom. Aby mogli wybrać najkorzystniejsze oferty i sprawdzić w czasie zakupów informacje na temat produktów. Liczymy, że dzięki temu klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce a w ich koszykach znajdą się potrzebne im produkty w niskich cenach. – mówi Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka

Zamiast plastiku w portfelu

Aplikacja (z menu dostępnym w j. polskim i angielskim) staje się przewodnikiem po zakupach w Biedronce jakiego nigdy jeszcze nie było dla każdego użytkownika iPhone’a i telefonu z systemem Android.  Aby korzystać z niej w pełni, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu będziemy na bieżąco widzieć dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji.  Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.

W aplikacji dostępny jest wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka, dzięki czemu nie trzeba już nosić w portfelu plastikowej karty. Dzięki aplikacji za zakupy w Biedronce będzie też można płacić Blikiem bez kodu.

Szyte na miarę

W aplikacji możemy liczyć na wspomnianą wyżej indywidualną ofertę pod nazwą „Shakeomat”, która jest projektowana na bieżąco na bazie preferencji zakupowych danego klienta. Produkty oferowane w jej ramach będą objęte specjalnymi rabatami. Aby aktywować ofertę, należy wejść do aplikacji, kliknąć okienko z tą ofertą, a następnie potrząsnąć urządzeniem mobilnym, używając tzw. shakeomatu, tak aby licznik w aplikacji wskazał 100%. Oferta „Shakeomat”, obowiązuje od momentu jej aktywacji do końca danego dnia. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą codziennie liczyć na nowe atrakcyjne  oferty przygotowane przez sieć Biedronka. Dodatkowo, aplikacja poinformuje nas o dostępności towaru w naszym ulubionym, najczęściej odwiedzanym sklepie.

Cena i oferta do łatwego sprawdzenia

Istotną funkcją aplikacji jest skaner cen. Dzięki niemu w czasie zakupów w sklepie będziemy mogli upewnić się, jaka jest dokładnie cena produktu, który wkładamy do koszyka, bez konieczności szukania ceny na półce ani skanera. Co więcej, sprawdzenie ceny danego produktu z Biedronki będzie możliwe także w domu. Wystarczy włączyć tę funkcję w aplikacji, najechać kamerą w smartfonie na kod kreskowy produktu, a na ekranie telefonu wyświetli się cena towaru oraz stopień jego dostępności w naszym sklepie. Klient otrzyma również możliwość wygodnego przeglądania ofert z cotygodniowej gazetki wybranych pod kątem jego upodobań.

Jeszcze więcej oszczędności

Ponieważ aplikacja będzie podpowiadać klientom, na jakie oferty danego dnia powinni zwrócić uwagę, dzięki jej regularnemu używaniu suma zaoszczędzonych przez nich pieniędzy będzie realnie zwiększać się z dnia na dzień. Wysokość oszczędności można dokładnie sprawdzić na każdym z rachunków z zakupów osobno. Będą one archiwizowane w aplikacji i dostępne od ręki dla każdego jej użytkownika.

Jak to działa?

Obsługa aplikacji jest bardzo prosta. Po jej uruchomieniu poprzez kliknięcie w ikonę na ekranie smartfona, wyświetli się na nim nasza indywidualna karta Moja Biedronka wraz z jej numerem i specjalnym kodem. Kod możemy zeskanować w specjalnym czytniku przy kasie tradycyjnej lub samoobsługowej, podobnie jak kupowane produkty. Dzięki temu skorzystamy ze specjalnych ofert dotyczących karty MB. Aplikacja wymaga zgody na powiadomienia push i geolokalizację. Geolokalizacja jest niezbędna do korzystania z mapy sklepów, co pozwoli nam np. sprawdzić, gdzie jest najbliższa Biedronka, gdy jesteśmy w mieście, którego nie znamy. Powiadomienia push wysyłane są, aby jak najszybciej dostarczyć użytkownikowi informację o ofertach. Zarówno zgoda na geolokalizację, jak i powiadomienia push nie jest wymagana, aby korzystać z aplikacji. Kartą Moja Biedronka posługuje się obecnie ponad 12 mln Polaków. To największy program lojalnościowy w kraju, który dzięki aplikacji stanie się jeszcze bardziej nowoczesny i wygodny.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

biedronka-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 3 200
Biedronka to największa sieć sklepów detalicznych dyskontowych w Polsce. Pierwsze markety Biedronki należącej do Jeronimo Martins powstały w Polsce w…
Baza danych

Firmy

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 3 tys. sklepów zlokalizowanych w…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required