Drogeria Roku to plebiscyt, który od 12 lat wyłania najlepsze sieci działające w segmencie drogeryjnym. W tegorocznej edycji sieć drogerii Hebe otrzymała wyróżnienia aż w czterech kategoriach.
Plebiscyt Drogeria Roku to unikalny, biznesowy projekt, w którym wyłaniane są najlepsze sieci działające w segmencie drogeryjnym. Oceny dokonuje jury złożone z menedżerów firm kosmetycznych, a także eksperci z instytucji badawczych, biorąc pod uwagę rozwój sieci, inwestycje, asortyment, działania marketingowe, komunikację z konsumentami, partnerstwo we współpracy i podążanie za trendami.
Sieć Drogerii Hebe wyróżniona została w aż czterech, spośród dziewięciu kategorii w plebiscycie otrzymując tytuły: „Najlepszej sieci drogeryjnej”, „Najlepszej e-drogerii”, „Najciekawszej strategii asortymentowej” i „Najlepszego partnera w biznesie”.
– Niezmiernie cieszymy się z wyróżnienia w tak wielu kategoriach w plebiscycie Drogeria Roku 2022. Dla branży jest to jedno z najważniejszych wydarzeń oceniających i doceniających zaangażowanie firm sektora kosmetycznego. To sukces wszystkich naszych pracowników, współtworzących tak popularny koncept jakim są drogerie Hebe – powiedział António Farinha, dyrektor ds. strategii asortymentu Hebe.
Laureatom przysługuje prawo do posługiwania się logotypem Drogerii Roku i wykorzystywania go we wszystkich działaniach marketingowych skierowanych do konsumentów. Logotyp znajdzie również swoje miejsce w komunikacji marki Hebe.