Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

NEONET nie zwalnia z rozwojem

Z początkiem czerwca sieć NEONET otworzyła swój pierwszy punkt w Jabłonnie oraz uruchamia relokowany sklep w Jastrzębiu-Zdrój. Ogólnopolska sieć sprzedaży NEONET liczy obecnie niemal 300 sklepów stacjonarnych oraz dwie platformy e-commerce – neonet.pl i neo24.pl.

Otwarcie punktu w Jabłonnie oraz nowego salonu w Jastrzębiu-Zdrój to kolejny krok służący poprawie dostępności elektroniki użytkowej, także w miastach poniżej 200 tys. mieszkańców. Powstające elektromarkety są w pełni dostosowywane do najnowszych standardów sieci oraz odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających klientów.

Nowy salon w Jabłonnie

Sklep NEONET w Jabłonnie ma aż 391 mkw powierzchni elektromarketu. Dzięki temu klienci zyskają dostęp do szerokiej oferty produktów oraz nowoczesnych ekspozycji.

– Duża powierzchnia sklepu, przejrzysta ekspozycja produktów oraz najnowsze urządzenia elektroniczne pozwolą klientom na komfortowe i świadome zakupy. W nowym punkcie na kupujących czekać będą wykwalifikowani Doradcy, którzy z chęcią udzielą wszelkich informacji na temat produktów oraz dopasują rozwiązania do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. – komentuje Marcin Zaborowski, Kierownik sklepu NEONET w Jabłonnie.

Relokacja elektromarketu NEONET w Jastrzębiu-Zdrój

Nowy elektromarket posiada powierzchnię aż 545 mkw, co pozwoli na poprawę dostępności oraz zwiększenie ekspozycji produktów w punkcie stacjonarnym. Dla klientów dostępny będzie także przestronny parking liczący 140 miejsc postojowych.

– Dzięki relokacji sklepu i dostosowaniu go do najnowszych standardów sieci, mieszkańcy Jastrzębia-Zdrój zyskają wygodny dostęp do bogatego asortymentu elektroniki użytkowej oraz akcesoriów. Oprócz nowoczesnej ekspozycji, dodatkowym udogodnieniem dla klientów będzie także możliwość zakupu produktów online i odebrania ich w ciągu 1 godziny od zamówienia – komentuje Tomasz Pęcherczyk, Kierownik Sklepu NEONET w Jastrzębiu-Zdrój.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem