VRG: Dobry początek roku we wszystkich segmentach tradycyjnej sprzedaży

Narastające przychody VRG od początku roku osiągnęły poziom 473,3 mln zł i były wyższe o 52,2 proc. niz w tym samym okresie ubiegłego roku. Przychody skonsolidowane VRG w maju tego roku wyniosły 120,7 mln zł. Oznacza to wzrost o 16,8 proc. w stosunku do maja 2021.
Sprzedaż Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler wyniosła w maju 64,2 mln zł i była wyższa o 14,8 proc. w stosunku do maja 2021. Od początku roku sprzedaż w segmencie odzieżowym wyniosła 234,6 mln zł i była wyższe o 54,3 proc. rdr.
Sprzdaż marki W.KRUK wyniosła w maju 54 mln zł i była wyższa rdr o 19,9 proc. Od początku roku było to 228,7 mln zł, co oznacza wzrost o 54,8 proc. rdr.
W maju minimalnie, bo o 0,1 proc, spadła sprzedaż online i była ona na poziomie poziomie 14 mln zł. Od początku roku sprzedaż online wyniosła 73,8 mln zł i była niższa o 15,1 proc. rdr.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju 57,7 proc. co oznacza wzrost o 2,9 pp. Narastająco, marża wyniosła 53,9 proc. i była wyższa o 4,2 pp.
Na koniec maja tego roku całkowita powierzchnia sprzedaży detalicznej wyniosła 52,4 tys. m kw. i była wyższa o 0,4 proc. niż rok wcześniej.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter