scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Pracowita pierwsza połowa roku w obiektach CD Locum

galeria-debicka

Powrót do odwiedzalności oraz obrotów notowanych przed pandemią – z takimi wynikami pierwsze półrocze 2022 zakończyły wszystkie 4 obiekty z portfolio CD Locum: Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, Galeria Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu, Galeria Rondo w Bochni oraz Galeria Dębicka. We wszystkich centrach pojawili się nowi najemcy, a ponadto wiele lokali przeszło gruntowną przebudowę.

W dwóch największych galeriach uruchomiono program kart podarunkowych, wprowadzono udogodnienia dla osób w spektrum autyzmu oraz właścicieli czworonogów, a także rozwiązania sprzyjające ekologii i zrównoważonemu rozwojowi.

Nowe sklepy

Od początku 2022 r. w portfelu nieruchomości CD Locum miało miejsce kilkanaście otwarć, w tym pojawienie się nowych marek oraz liftingi istniejących butików. W samej tylko Galerii Trzy Korony powierzchnia centrum objęta modernizacją wynosi ponad 9,500 mkw i dotyczy 20 lokali, z czego 16 umów na ponad 8,500 mkw (blisko 90% planu) zostało już podpisanych, a do końca maja 2022 nastąpiło otwarcie 10-ciu salonów, obejmujących nowe marki (m.in. JD Sports, AleAnimale, TUI) oraz powiększenia i modernizacje istniejących salonów (m.in. Sinsay, Puma, Carry i Martes Sport). Z kolei w trakcie przygotowania do otwarcia są obecnie kolejne salony marek nieobecnych wcześniej w Trzech Koronach: m.in. eObuwie/Modivo, Cortland, Homla i Dealz. W Galerii Rondo, po serii dużych otwarć nowych sklepów na koniec 2021 (m.in. Netto, Dealz, HalfPrice i Sinsay), nowością dla klientów w bieżącym roku jest salon wyposażenia wnętrz marki Home&You, a także powiększenie i kompletna modernizacja salonu sieci CCC – do nowego multimedialnego standardu. Marka Home&You dołączyła także do grona najemców Galerii Dębickiej.

„Działania podejmowane w 2022 mają na celu jeszcze bardziej umocnić pozycje każdego z centrum w swoim regionie, a także stanowią odpowiedź na rosnące oczekiwania i zmieniające się potrzeby klientów wobec oferty handlowo – usługowej. Nie zapominamy też o dynamicznie zmieniających się trendach na rynku nieruchomości handlowych oraz tych związanych ze stylem życia, jak ekologia, zrównoważony rozwój i ład korporacyjny.” – mówi Agnieszka Kalano, dział marketingu CD Locum.

Udogodnienia

Na przestrzeni ostatnich miesięcy, w obiektach CD Locum wprowadzono szereg udogodnień, będących odpowiedzią na rosnące aspiracje i wymagania klientów i szeroko rozumianą świadomość i odpowiedzialność społeczną biznesu. W Galeriach Trzy Korony i Stara Ujeżdżalnia zaimplementowano nowoczesny, bezbiletowy system zarządzania parkingiem, mający na celu zwiększenie dostępności wolnych miejsc parkingowych, jednocześnie zapewniając klientom 3-godzinny bezpłatny postój. We wszystkich obiektach wprowadzono Ciche Godziny – udogodnienia dla osób będących w spektrum autyzmu. Wszystkie cztery galerie stały się także miejscami przyjaznymi czworonogom. Dodatkowo, przy Galerii Trzy Korony wyznaczono strefę parkowania miejskich hulajnóg i stworzono zielony parking dla rowerów, , który ma zapoczątkować podobne inwestycje w pozostałych nieruchomościach.

Marketing

„Szczególnie od czasu lockdownów, nasza uwaga przy organizacji wszelkich wydarzeń, konkursów, czy imprez okolicznościowych, skupia się na akcjach prosprzedażowych, dających wymierne korzyści zarówno klientom, jak i naszym najemcom. W maju wprowadziliśmy program kart podarunkowych w dwóch naszych największych galeriach – Galerii Trzy Korony oraz Galerii Stara Ujeżdżalnia, który już teraz cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów. Z kolei w Galerii Dębickiej oraz Galerii Rondo uruchomiliśmy interaktywne totemy multimedialne, stanowiące nowoczesne nośniki reklamowe przeznaczone dla ofert naszych najemców.” – mówi Agnieszka Kolano.

Blisko klienta

„W obecnych czasach istotą budowania bliskiej relacji z klientem jest uważne wsłuchiwanie się w jego potrzeby oraz odpowiedni czas reakcji. Istotna jest także mnogość oraz jakość platform komunikacji, dzięki którym zarządzający obiektami handlowymi są w stałym kontakcie z konsumentami. Na przykładzie czterech obiektów z portfela grupy CD Locum (Galeria Trzy Korony, Galeria Stara Ujeżdżalnia, Galeria Rondo oraz Galeria Dębicka) – wszystkie posiadają w pełni responsywne, intuicyjne strony internetowe, aktualizowane o informacje dot. nowych wydarzeń oraz promocji, aktywnie prowadzone profile na kanałach społecznościowych, jak Facebook oraz Instagram, a także wizytówki google, gdzie na bieżąco adresowane są wszystkie komentarze i pytania internautów. Dzięki temu, jesteśmy blisko naszych klientów, poznając ich potrzeby, oczekiwania, ale i trudności, którym aktywnie staramy się przeciwdziałać.” – dodaje Agnieszka Kolano.

Plany na kolejne półrocze

Drugie półrocze zapowiada się równie aktywnie. CD Locum ma ambitne plany dotyczące dalszej rekomercjalizacji i wzmocnienia oferty wszystkich obiektów. Ponadto, nowe inwestycje w roku 2022 obejmą również odświeżenie powierzchni wspólnych Galerii Trzy Korony oraz Galerii Dębickiej, a także modernizację oświetlenia w obiektach w Bochni oraz Nowym Sączu. Na koniec, ale nie mniej istotne, równolegle trwają prace nad nową identyfikacją wizualną dla wszystkich czterech galerii.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Firmy

cd-locum-logo
developer/inwestor
Grupa CD Locum jest firmą rodzinną, zajmującą się budową i zarządzaniem nieruchomościami, głównie w sektorze handlowym. Spółka, obecna na rynku…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required