Pracowita pierwsza połowa roku w obiektach CD Locum

Powrót do odwiedzalności oraz obrotów notowanych przed pandemią – z takimi wynikami pierwsze półrocze 2022 zakończyły wszystkie 4 obiekty z portfolio CD Locum: Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, Galeria Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu, Galeria Rondo w Bochni oraz Galeria Dębicka. We wszystkich centrach pojawili się nowi najemcy, a ponadto wiele lokali przeszło gruntowną przebudowę.

W dwóch największych galeriach uruchomiono program kart podarunkowych, wprowadzono udogodnienia dla osób w spektrum autyzmu oraz właścicieli czworonogów, a także rozwiązania sprzyjające ekologii i zrównoważonemu rozwojowi.

R E K L A M A

Nowe sklepy

Od początku 2022 r. w portfelu nieruchomości CD Locum miało miejsce kilkanaście otwarć, w tym pojawienie się nowych marek oraz liftingi istniejących butików. W samej tylko Galerii Trzy Korony powierzchnia centrum objęta modernizacją wynosi ponad 9,500 mkw i dotyczy 20 lokali, z czego 16 umów na ponad 8,500 mkw (blisko 90% planu) zostało już podpisanych, a do końca maja 2022 nastąpiło otwarcie 10-ciu salonów, obejmujących nowe marki (m.in. JD Sports, AleAnimale, TUI) oraz powiększenia i modernizacje istniejących salonów (m.in. Sinsay, Puma, Carry i Martes Sport). Z kolei w trakcie przygotowania do otwarcia są obecnie kolejne salony marek nieobecnych wcześniej w Trzech Koronach: m.in. eObuwie/Modivo, Cortland, Homla i Dealz. W Galerii Rondo, po serii dużych otwarć nowych sklepów na koniec 2021 (m.in. Netto, Dealz, HalfPrice i Sinsay), nowością dla klientów w bieżącym roku jest salon wyposażenia wnętrz marki Home&You, a także powiększenie i kompletna modernizacja salonu sieci CCC – do nowego multimedialnego standardu. Marka Home&You dołączyła także do grona najemców Galerii Dębickiej.

„Działania podejmowane w 2022 mają na celu jeszcze bardziej umocnić pozycje każdego z centrum w swoim regionie, a także stanowią odpowiedź na rosnące oczekiwania i zmieniające się potrzeby klientów wobec oferty handlowo – usługowej. Nie zapominamy też o dynamicznie zmieniających się trendach na rynku nieruchomości handlowych oraz tych związanych ze stylem życia, jak ekologia, zrównoważony rozwój i ład korporacyjny.” – mówi Agnieszka Kalano, dział marketingu CD Locum.

Udogodnienia

Na przestrzeni ostatnich miesięcy, w obiektach CD Locum wprowadzono szereg udogodnień, będących odpowiedzią na rosnące aspiracje i wymagania klientów i szeroko rozumianą świadomość i odpowiedzialność społeczną biznesu. W Galeriach Trzy Korony i Stara Ujeżdżalnia zaimplementowano nowoczesny, bezbiletowy system zarządzania parkingiem, mający na celu zwiększenie dostępności wolnych miejsc parkingowych, jednocześnie zapewniając klientom 3-godzinny bezpłatny postój. We wszystkich obiektach wprowadzono Ciche Godziny – udogodnienia dla osób będących w spektrum autyzmu. Wszystkie cztery galerie stały się także miejscami przyjaznymi czworonogom. Dodatkowo, przy Galerii Trzy Korony wyznaczono strefę parkowania miejskich hulajnóg i stworzono zielony parking dla rowerów, , który ma zapoczątkować podobne inwestycje w pozostałych nieruchomościach.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Marketing

„Szczególnie od czasu lockdownów, nasza uwaga przy organizacji wszelkich wydarzeń, konkursów, czy imprez okolicznościowych, skupia się na akcjach prosprzedażowych, dających wymierne korzyści zarówno klientom, jak i naszym najemcom. W maju wprowadziliśmy program kart podarunkowych w dwóch naszych największych galeriach – Galerii Trzy Korony oraz Galerii Stara Ujeżdżalnia, który już teraz cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów. Z kolei w Galerii Dębickiej oraz Galerii Rondo uruchomiliśmy interaktywne totemy multimedialne, stanowiące nowoczesne nośniki reklamowe przeznaczone dla ofert naszych najemców.” – mówi Agnieszka Kolano.

Blisko klienta

„W obecnych czasach istotą budowania bliskiej relacji z klientem jest uważne wsłuchiwanie się w jego potrzeby oraz odpowiedni czas reakcji. Istotna jest także mnogość oraz jakość platform komunikacji, dzięki którym zarządzający obiektami handlowymi są w stałym kontakcie z konsumentami. Na przykładzie czterech obiektów z portfela grupy CD Locum (Galeria Trzy Korony, Galeria Stara Ujeżdżalnia, Galeria Rondo oraz Galeria Dębicka) – wszystkie posiadają w pełni responsywne, intuicyjne strony internetowe, aktualizowane o informacje dot. nowych wydarzeń oraz promocji, aktywnie prowadzone profile na kanałach społecznościowych, jak Facebook oraz Instagram, a także wizytówki google, gdzie na bieżąco adresowane są wszystkie komentarze i pytania internautów. Dzięki temu, jesteśmy blisko naszych klientów, poznając ich potrzeby, oczekiwania, ale i trudności, którym aktywnie staramy się przeciwdziałać.” – dodaje Agnieszka Kolano.

Plany na kolejne półrocze

Drugie półrocze zapowiada się równie aktywnie. CD Locum ma ambitne plany dotyczące dalszej rekomercjalizacji i wzmocnienia oferty wszystkich obiektów. Ponadto, nowe inwestycje w roku 2022 obejmą również odświeżenie powierzchni wspólnych Galerii Trzy Korony oraz Galerii Dębickiej, a także modernizację oświetlenia w obiektach w Bochni oraz Nowym Sączu. Na koniec, ale nie mniej istotne, równolegle trwają prace nad nową identyfikacją wizualną dla wszystkich czterech galerii.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych