Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Seria otwarć sklepów (i nie tylko) w Gemini Park Bielsko-Biała

Wiosna przyniosła Gemini Park Bielsko-Biała aż 6 otwarć. W sumie nowi najemcy zajęli powierzchnię ponad 3 tys. m kw. W galerii powstały także punkty dwóch ważnych lokalnych inicjatyw, których partnerem jest bielska galeria. W tym Science Point, pierwsze w kraju minicentrum nauki działające w galerii i zarazem pierwsza tego typu atrakcja w woj. śląskim.

W Gemini Park Bielsko-Biała przybywa sklepów i atrakcji.

Sześć nowych sklepów. Kolejne w planach!

W nowej odsłonie zaprezentowała się już m.in. marka Sinsay. Wieloletni najemca przeniósł się do lokalu, który jest ponad 4-krotnie większy od dotychczasowego. Sklep powstał w najnowszym koncepcie sieci. Wzbogacona została także jego oferta m.in. o kosmetyki i dekoracje do domu.

Nie tylko LPP rozszerza swoją obecność w bielskiej galerii. Również spółka OTCF, do której należy 4F, inwestuje w Gemini Park. Niedawno w galerii zadebiutował mający 250 m kw. sklep marki Outhorn. W jego ofercie można znaleźć ubrania oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn łączące modę casualową ze sportem. To pierwszy sklep firmowy brandu na Podbeskidziu.

Pierwszy lokal w regionie uruchomiła także rozwijająca się w Polsce sieć PITBULL West Coast. Sklep jest propozycją dla osób ceniących sobie miejski styl życia i aktywność fizyczną. W jego asortymencie można znaleźć ubrania i dodatki dla kobiet oraz mężczyzn. Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 70 m kw.

Ze swoją marką na Podbeskidzie wkroczyła też sieć Maxi Zoo. Na powierzchni 245 m kw. stworzono nowoczesny sklep dla zwierząt, w którym można znaleźć m.in. karmy, akcesoria oraz środki higieny i pielęgnacji. Swoją ofertę Maxi Zoo kieruje zarówno do właścicieli psów, kotów, jak również mniejszych zwierząt: gadów, płazów, ptaków i ryb akwariowych.

Ofertę niedawno zasiliła także popularna marka segmentu EDLP (everyday-low-prices) – TEDi, która w galerii ulokowała sklep mający 900 m kw. W jego ofercie można znaleźć sprzęt gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. artykuły do majsterkowania, DIY, papiernicze, dodatki i dekoracje do domu czy artykuły dla zwierząt.

– Za nami bardzo intensywny leasingowo okres, który przyniósł nie tylko nowe otwarcia, ale przede wszystkim liczne lokalne debiuty. Aż 4 z 5 nowych najemców dotąd nie miało swoich sklepów na Podbeskidziu. Również nowy Sinsay, który przeszedł spektakularną metamorfozę, pod wieloma względami jest unikalny – to m.in. jeden z największych sklepów sieci w woj. śląskim – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

– Dzięki ostatnim otwarciom mieszkańcy regionu zyskują dostęp nie tylko do szerszej i atrakcyjniejszej oferty handlowej, zwłaszcza segmentu fashion, ale także mają możliwość zrobienia jeszcze bardziej kompleksowych i komplementarnych zakupów pod jednym dachem. Ostatnia seria otwarć jest, póki co, największą w tym roku i obejmuje łącznie ponad 3 tys. m kw. – dodaje.

Cenne inicjatywy poszerzające funkcje galerii

Ale w Gemini Park przybywa nie tylko sklepów. W centrum otwarto także „Science Point. Minicentrum Nauki”. To innowacyjna przestrzeń łącząca wiedzę z zabawą, która powstała w ścisłej współpracy z Akademią Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej, a także dzięki pozyskanej przez uczelnię dotacji z Ministerstwa Edukacji i Nauki. Niezwykłe miejsce na mapie Gemini Park ma 150 m kw.

– Stworzona w Gemini Park przestrzeń jest pod wieloma względami unikalna i pionierska, co więcej to jedyne tego typu miejsce na mapie woj. śląskiego. Dzięki „Science Point” dzieci i nie tylko mogą poznać skomplikowane zagadnienia naukowe, tu podane formie eduzabawy. Co więcej, odwiedzający Minicentrum mogą brać także udział w prelekcjach, wykładach, warsztatach i doświadczeniach, czy organizowanych tu co wtorek wykładach dla seniorów – Marcin Ochmański, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

Ważną inicjatywą, w którą włączył się Gemini Park, jest nowo otwarty punkt pobrań „Profilaktyka 40+”, stworzony we współpracy z InterHealth Canada i Szpitalem Żywiec. Za jego pośrednictwem można skorzystać z bezpłatnych badań diagnostycznych przysługujących osobom po 40 r.ż. – To dla nas ważna, po-pandemiczna inicjatywa, poprzez którą chcemy namówić mieszkańców regionu do skorzystania z bezpłatnych badań, a tym samym skontrolowania swojego stanu zdrowia – mówi.

Jak podkreśla Marcin Ochmański, otwarcia nie związane z leasingiem mają jeszcze jedną ważną rolę. – Dzięki „Science Point”, punktowi pobrań, a niedawno także działającemu u nas punktowi informacyjnemu „Solidarni z Ukrainą” poszerzamy funkcje naszej galerii, ale także role społeczne, jakie ona spełnia w lokalnej społeczności. Jesteśmy miejscem, w którym nie tylko można zrobić zakupy, ale także zdobywać wiedzę bawiąc się, zadbać o zdrowie, a w przypadku punktu dla Ukraińców, pomóc ludziom w potrzebie – mówi.

Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Tenant mix obiektu wypełniają doskonale znane polskie i zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Carry, Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko. Ponadto w ofercie Gemini Park znaleźć można m.in. salon Empik, drogerie Hebe, Kontigo, Rossmann, perfumerię Douglas, sklepy TEDi, Pepco i Dealz, a także home&you. Działają tutaj także salony jubilerskie m.in. Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park W DECHE!” oraz park linowy. Ofertę wypełnia także 10-salowe kino Cinema City. Działa tutaj także blisko 30 punktów usługowych i 14 lokali gastronomicznych, w tym m.in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun czy Costa Coffee. Galeria jest doskonale skomunikowana z całym regionem, przyciągając kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale także z całego Podbeskidzia. Klientom obiekt zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria otwarta została w 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.