Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Jush już dowozi także w plener

Aplikacja Jush ruszyła z kampanią promującą nową funkcjonalność dostępną na razie w Warszawie – dowóz zakupów nie tylko pod wskazany adres, ale również do parków i na plaże. W tym celu twórcy usługi z Lite e-Commerce stworzyli „wirtualne punkty odbioru”, gdzie klienci będą mogli odebrać swoje zakupy. Na nowych i dotychczasowych klientów czeka również specjalna promocja, dzięki której w wakacje mogą zaoszczędzić nawet 600 zł.

Nowa wakacyjna opcja pojawiła się w aplikacji na początku czerwca i działa na razie tylko w Warszawie. Zakupy będzie można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych stolicy, takich jak parki i plaże. Z usługi będzie można skorzystać między innymi na Polach Mokotowskich, Plaży Poniatówka czy w Parku Skaryszewskim. Aplikacja wskaże użytkownikowi, gdzie może odebrać zamówienie dostarczone przez kuriera.

Od samego początku działania Jush niezwykle istotne jest dla nas wsłuchiwanie się w głos naszych użytkowników i odpowiadanie na ich potrzeby. Wraz z nadejściem lata wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom i wprowadziliśmy nową funkcjonalność. Latem będziemy docierać nie tylko do domów i biur, ale również tam gdzie w wakacje spędzają oni swój wolny czas. W ten sposób chcemy umilić im odpoczynek i dać więcej czasu na spędzenie go z rodziną czy przyjaciółmi – mówi Feym Fliegner, CMPO Lite e-Commerce.

R E K L A M A

Aplikacja Jush promuje nową usługę poprzez kampanię OOH “Latem dowozimy też w plener” w Warszawie. Na nośnikach odnajdziemy wakacyjne scenki zachęcające do skorzystania z usług ekspresowych zakupów online. Nie tylko w domu czy w biurze, ale również podczas wypoczynku na łonie natury. W kreacji wykorzystano charakterystyczną dla marki kolorystykę i inspirowane komiksami ilustracje, a całości dopełniają bohaterowie cieszący się słonecznymi dniami np. podczas grilla czy na huśtawce.

Warszawiacy promocyjne billboardy oraz citylighty spotkają podczas wyprawy do swoich ulubionych wakacyjnych miejsc. Każdy z wykorzystanych nośników zawisł bowiem w pobliżu punktu, w których mieszkańcy stolicy będą mogli skorzystać z nowej funkcjonalności podczas letniego odpoczynku w mieście. Jak tłumaczą twórcy aplikacji, chcą być oni blisko swoich klientów i wszędzie tam gdzie spędzają oni swój wolny czas.