scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Netto Polska przenosi siedzibę do Warszawy

Netto-wejscie-do-sklepu

Po konwersji Tesco, która pozwoliła na ekspansję Netto we wschodniej i południowej części Polski, przed siecią kolejny, ważny krok w drodze do dalszego rozwoju. Podjęto decyzję, że rozbudowa zespołu biura głównego będzie wiązać się z przeniesieniem siedziby Netto do Warszawy. Dotychczasowe biuro w Szczecinie będzie działać jako oddział regionalny.

– W ciągu ostatniego roku, po przejęciu niemal 300 sklepów Tesco, Netto Polska powiększyło się do 650 placówek w całym kraju. To doskonały moment na podjęcie działań mających na celu zapewnienie dalszego rozwoju biznesu i rozbudowanie zespołu, którego wsparcia potrzebujemy w dążeniu do dalszego wzrostu. – informuje Hugo Mesquita, CEO Netto Polska.

Proces przenoszenia siedziby do Warszawy rozpocznie się jesienią b.r., a jego zakończenie jest planowane na wiosnę 2023 roku. Około 20 proc. zespołu administracji pozostanie w obecnej siedzibie Netto w Szczecinie, w związku z czym firma nadal będzie posiadała silny regionalny oddział w zachodniej Polsce, gdzie od 1995 roku mieści się jej siedziba główna. Wszystkie pozostałe zespoły otrzymały propozycję kontynuacji pracy w nowej siedzibie spółki w Warszawie.

– Chcę podziękować wszystkim pracownikom naszej siedziby głównej za dotychczasowy wkład w budowanie pozycji Netto. To dzięki ogromnemu zaangażowaniu wszystkich koleżanek
i kolegów dynamiczny rozwój naszej sieci w Polsce jest możliwy, dlatego też mam nadzieję, że będziemy kontynuować współpracę z nowego biura w stolicy. – mówi Hugo Mesquita.

Warunki zatrudnienia w warszawskim biurze zostaną dostosowane i będą odzwierciedlały rynkowy standard. Pracownicy, którzy z różnych przyczyn nie zdecydują się na przeniesienie do Warszawy, uzyskają wsparcie w poszukiwaniu nowego miejsca pracy. Zatrudnienie będzie również możliwe w spółkach Grupy Salling, które zlokalizowane są w Szczecinie. Netto Polska osiągnęło pozycję silnej, ogólnokrajowej sieci dyskontowej, a rozwój zaprowadził nas na wschód. Lokalizacja siedziby głównej w stolicy stanowi logiczny krok, który jednocześnie zapewni dostęp do jeszcze większej grupy potencjalnych pracowników naszych struktur handlowych i administracyjnych. – podsumowuje Hugo Mesquita.

Obroty Netto Polska wynoszą około 6 miliardów złotych, a firma zatrudnia ponad 9000 pracowników w 650 sklepach obsługiwanych przez 5 centrów dystrybucyjnych. Zmiana lokalizacji siedziby głównej została zaplanowana w taki sposób, by wszystkie procesy biznesowe mogły być kontynuowane jak dotychczas.

Netto Polska, to sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.

 

 

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

netto-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 650
Netto to sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców…
Baza danych

Firmy

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa działająca na polskim rynku od 25 lat. Netto jest jedną z…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required