scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Sieć sklepów PSB Mrówka ma w Polsce już 350 lokalizacji

mrowka

Rozwija się sieć sklepów PSB Mrówka. W 2022 roku, do tej pory, powstało osiem Mrówek, tym samym Grupa PSB dysponuje już 350 marketami typu dom i ogród pod tą marką.

Nowe sklepy Mrówka zostały otwarte w następujących miejscowościach: Łańcut, Żyrardów, Pszczyna, Solec Kujawski, Zamość, Niemodlin, Garbatka Letnisko, Powroźnik. Do końca roku
powstanie jeszcze 10 nowoczesnych placówek.

Sieć 350 sklepów PSB Mrówka dysponuje łącznie 496 000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej i zatrudnia ponad 7600 pracowników. Sklepy te oferują od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do remontu, wyposażenia oraz utrzymaniadomów i ogrodów. Około 4 miliony gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i w
małych miastach, zaopatruje się w placówkach sieci.

Sklepy Mrówka zlokalizowane są głównie w miejscowościach powiatowych i gminnych. W 2021 r. przychody całej sieci detalicznej Mrówka wyniosły 3,1 mld zł. A znajomość marki deklaruje ok. 72% Polaków.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required