scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Już 1500 hot-dogów zaserwował klientom Żabki Nano robot Robbie

Żabka Nano_Robot Robbie_4

Tylko 10 dni wystarczyło, aby robot Robbie wydał klientom Żabki Nano 1500 kultowych hot-dogów. To średnio 150 ciepłych przekąsek na dobę! Nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku funkcjonuje od niedawana w bezobsługowym, całodobowym sklepie Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Robbie przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i VeloxAlpha S.A.

Żabka Future, odpowiadająca za koncept Żabka Nano, cały czas poszukuje nowych rozwiązań, mających na celu stałe ulepszanie doświadczeń zakupowych klientów sklepów autonomicznych. Jednym z nich jest robot Robbie serwujący hot-dogi, czyli kultowe w ofercie Żabki przekąski na ciepło. Cały proces przygotowania hot-doga odbywa się w sposób zautomatyzowany i w pełni higieniczny.

Jak zamówić hot-doga?

Klient wchodzi do sklepu, korzystając z aplikacji Żappka, smartwatcha, karty bankowej czy aplikacji Apple Pay lub Google Pay, podchodzi do ekranu przy maszynie i w trzech krokach składa zamówienie – wybiera rozmiar hot-doga (mały lub maxx), rodzaj parówki (parówka lub kabanos) i sosu (ketchup, czosnkowy, musztarda, 1000 wysp). Następnie potwierdza zamówienie. Klient może śledzić status swojego zamówienia na ekranie w górnej części robota. Gotowy hot-dog dostępny jest do odbioru w ciągu 40 sekund. Klient informowany jest o tym fakcie za pomocą dwóch komunikatów – głosowego oraz wyświetlanego na poziomym ekranie u góry robota. Sztuczna inteligencja (AI) umożliwia dodanie produktów z „hotdogomatu” do rachunku klienta.

Żabka Nano_Robot Robbie_2

Doskonałe uzupełnienie oferty konceptu Żabka Nano

Robot Robbie ma futurystyczny wygląd i stworzony został specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Urządzenie działa 24/7, jest łatwe i intuicyjne w obsłudze. Innowacyjność gra tutaj kluczową rolę – zapewniając atrakcyjność, jaką oferuje szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek. Robot waży 1500 kg, ma ponad 2,5 m wysokości i ponad 2 m szerokości.

Za projekt i oprogramowanie robota odpowiada firma VeloxAlpha S.A., która zrealizowała ten pionierski projekt na zamówienie Żabki. Nad jego stworzeniem pracowało koncepcyjnie 12 osób – 6 nad konstrukcją i 6 nad oprogramowaniem.

Żabka Nano wyznacza trendy

Koncept Żabka Nano przeciera kolejne szlaki w handlu, oferując klientom najnowsze na rynku rozwiązania oraz gwarantując unikalne doświadczenia zakupowe. Sklepy Żabka Nano przyciągają klientów swoim nowoczesnym wyglądem – są niewielkie, ale wizualnie przestronne; prezentują się czysto, elegancko i schludnie, a ekspozycja wygląda bardzo zachęcająco. Klienci uważają, że Żabka Nano to idealne miejsce, aby w drodze do pracy wpaść po kubek ulubionej kawy, a wieczorem po pracy lub w trakcie podróży – na szybkie zakupy.

Do tej pory otwarte zostały 44 placówki, co czyni Żabkę Nano największą siecią autonomicznych sklepów w Europie.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około 15,5 miliona polskich konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.

Żabka Future to jedna z jednostek organizacyjnych, które tworzą nową strukturę zarządzania Żabki. Zespoły działające w obszarze Żabki Future odpowiadają za wyszukiwanie, tworzenie oraz rozwój narzędzi technologicznych i systemowych dla przyszłości. Obszar ten podlega Tomaszowi Blicharskiemu, Wiceprezesowi Zarządu ds. Rozwoju/EVP, Managing Director of Żabka Future.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

zabka-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 8 500
Sieć sklepów Żabka to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie wygody w dokonywaniu zakupów. Sieć Żabka jest…
Baza danych

Firmy

Firma Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 8 tys. placówek…
Baza danych

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required