Doroczny raport Ecostra wyróżnił centra Designer Outlet

Już od 14 lat firma doradcza Ecostra GmbH prowadzi niezależne badanie performance’u rynku outletowego w Europie oparte na głosach oddanych przez przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 obiektach. Ten uważany za „punkt odniesienia” dla całej branży raport po raz kolejny wyróżnił i docenił centra Designer Outlet zarządzane przez ROS Retail Outlet Shopping.

W ogłoszonym właśnie dorocznym raporcie OCPRE, ROS Retail Outlet Shopping został bardzo wysoko oceniony na tle europejskiej konkurencji. Operator po raz kolejny został wybrany trzecim najlepszym europejskim zarządcą centrów outletowych pod względem sposobów radzenia sobie z pandemią COVID-19. Podobnie jak w latach 2020 i 2021, ROS utrzymał swoją wysoką, trzecią pozycję za skuteczne zarządzanie wyzwaniami stojącymi w okresie pandemii przed centrami handlowymi.

Ponadto ROS Retail Outlet Shopping został wyróżniony jako czwarty najlepszy europejski operator centrów outletowych pod względem leasingu, zarządzania i marketingu, odnotowując najwyższy wzrost spośród wszystkich europejskich operatorów (w ostatnich 2 latach: 2,56 w 2020 r. i 2,11 w 2021 r.).

Jak plasowały się wyniki centrów z portfolio ROS w rankingu?

  •  Designer Outlet Warszawa wyróżniony jako centrum outletowe odnoszące największe sukcesy w Polsce.
  •  Designer Outlet Gdańsk wyróżniony jako 4. najlepsze centrum outletowe w Polsce.
  • Designer Outlet Sosnowiec wyróżniony jako 9. najlepsze centrum outletowe w Polsce.

 

Także obiekty europejskie zarządzane przez ROS Retail Outlet Shopping znalazły się na wysokich pozycjach wśród najlepiej prosperujących europejskich centrów outletowych.
– Jesteśmy bardzo dumni z rozwoju, jaki dokonał się w ostatnim czasie w zarządzanych przez nas centrach. To dowód na to, że współpraca z naszymi partnerami biznesowymi, jasno wytyczone cele i wzajemne zaufanie przynoszą zamierzone efekty. Jesteśmy dumni, że centra outletowe z naszego portfolio, pomimo wyzwań niesionych przez pandemię COVID-19, powiększały się, nawiązywały nowe, atrakcyjne współprace i poszerzały ofertę. Wszystko po to, by klienci uznawali je za najlepsze i ulubione destynacje zakupowe – powiedział Thomas Reichenauer Founder & Managing Director ROS Retail Outlet Shopping.

Outlet Centre Performance Report Europe (OCPRE) to jedyne ogólnoeuropejskie badanie wyników ekonomicznych marek, posiadających flagowe sklepy w minimum 3 europejskich centrach outletowych. Waga głosów jest tym istotniejsza, ponieważ swoją opinię wyrażają managerowie sprzedaży i managerowie do spraw rozwoju rynku, których marki posiadają co najmniej 3 salony w centrach handlowych w różnych krajach.

W tegorocznym badaniu wzięto pod uwagę 67 producentów, którzy prowadzą łącznie 1162 salony outletowe w europejskich centrach wyprzedażowych. Średnio każdy oceniał ok. 17,3 lokalizacji.

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.

ROS Retail Outlet Shopping od 10 lat obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár i przyszłe inwestycje w Europie.

Centra outletowe Designer Outlet w Polsce obecne są w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70 proc. niższych od cen regularnych.
W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, BOSS, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych