scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Aż 30 tys. dzieci skorzysta z atrakcji dzięki Fundacji Happy Kids i Pepco

Happy Bus_10

Ponad 80 tys. szczęśliwych dzieci, setki zaangażowanych wolontariuszy z kraju i z zagranicy, ponad 130 odwiedzonych miejsc w całej Polsce – to dotychczasowe efekty projektu Happy Bus, organizowanego przez Fundację Happy Kids. Głównym sponsorem jest Pepco. W tym roku rusza jego dwunasta edycja pod hasłem „Wszyscy śmiejemy się w tym samym języku!”.

Główny cel to zapewnienie niezapomnianych wakacji i równych szans na rozwój najmłodszym w całej Polsce, niezależnie od miejsca zamieszkania. Na wakacyjnej trasie jest ponad 40 przystanków. Na każdym z nich dzieci będą mogły przez 3 dni całkowicie za darmo korzystać ze specjalnie przygotowanych atrakcji m. in.: dmuchańców, malowania buzi, gier i animacji. Gdzie pojawi się zespół Fundacji i co przygotowano dla najmłodszych?

– Wakacje to okres, na który dzieci czekają cały rok. Często jednak bywa tak, że najmłodsi zamiast bawić się z rówieśnikami, spędzają je przed ekranem telewizora czy komputera. Problem jest jeszcze większy w mniejszych miejscowościach, gdzie atrakcje często bywają ograniczone. To właśnie z myślą o dzieciach z takich lokalizacji powstał projekt Happy Bus – mówi Aleksander Kartasiński, prezes Fundacji Happy Kids.

Pomocy finansowej w organizacji wydarzenia już od 5 lat udziela Fundacji firma Pepco, będąca sponsorem głównym wydarzenia.

– Pepco od lat aktywnie angażuje się w różnorodne projekty mające na celu przede wszystkim wyrównywanie szans dzieci i młodzieży, znajdujących się w trudnej sytuacji, na lepszy start w dorosłe życie. Idea Happy Busa od początku bardzo nam się spodobała – to nie tylko świetna okazja do zabawy, ale także do nauki i kształtowania odpowiedniego systemu wartości u najmłodszych. Ponadto, inicjatywa ujęła nas swoim zasięgiem i możliwością dotarcia do dzieci, które mają bardzo ograniczony dostęp do jakichkolwiek dedykowanych im zajęć podczas wakacji. Wspieramy więc ten projekt nieprzerwanie od 2017 roku – mówi Karolina Kotkowska, starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej i CSR w Pepco.

Oprócz przekazywania co roku środków na realizację akcji, w 2020 roku firma Pepco sfinansowała dodatkowo zakup, sprowadzenie oraz modernizację jednego z Happy Busów – żółtego amerykańskiego School Busa.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

pepco-logo.png
odzież damska, odzież i artykuły dziecięce, odzież męska, wyposażenie wnętrz
Lokalizacji: 1 164
Pepco jest europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwija…
Baza danych

Firmy

Pepco jest europejską siecią dyskontów, oferującą odzież i produkty dla domu w cenach dyskontowych. Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required