Wittchen poprawia wyniki sprzedaży

Zarząd spółki Wittchen SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży w drugim kwartale 2022 roku wyniosły 86,5 mln zł, co oznacza wzrost o 62 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2021.
Jak informuje spółka w komunikacie, przychody w segmencie detalicznym w okresie od kwietnia do czerwca 2022 roku wyniosły 73,8 mln zł i były wyższe o 54 proc. w analogicznym okresie 2021 roku. Wówczas przychody osiągnęły poziom 47,9 mln zł. W segmencie B2B przychody wzrosły z 5,6 mln zł do 12,7 mln zł w 2022 roku (kwiecień-czerwiec). To zmiana o 127 pkt. procentowych.
Blisko 120 sklepów Wittchen
Stacjonarna sieć sprzedaży spółki obejmuje obecnie 117 salonów (99 Wittchen i 18 Wittchen Travel) W Polsce, Czechach i na Ukrainie. Spółka Wittchen S.A. jest producentem i sprzedawcą luksusowych dodatków oraz akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firmę w 1990 roku złożył Jędrzej Rafał Wittchen, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!
SCF Magazine nr 4/2023
SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.