Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Wittchen poprawia wyniki sprzedaży

Zarząd spółki Wittchen SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży w drugim kwartale 2022 roku wyniosły 86,5 mln zł, co oznacza wzrost o 62 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2021.

Jak informuje spółka w komunikacie, przychody w segmencie detalicznym w okresie od kwietnia do czerwca 2022 roku wyniosły 73,8 mln zł i były wyższe o 54 proc. w analogicznym okresie 2021 roku. Wówczas przychody osiągnęły poziom 47,9 mln zł. W segmencie B2B przychody wzrosły z 5,6 mln zł do 12,7 mln zł w 2022 roku (kwiecień-czerwiec). To zmiana o 127 pkt. procentowych.

Blisko 120 sklepów Wittchen

Stacjonarna sieć sprzedaży spółki obejmuje obecnie 117 salonów (99 Wittchen i 18 Wittchen Travel) W Polsce, Czechach i na Ukrainie. Spółka Wittchen S.A. jest producentem i sprzedawcą luksusowych dodatków oraz akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firmę w 1990 roku złożył Jędrzej Rafał Wittchen, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.