InPost prezentuje nowy automat do odbioru i  nadawania paczek

Appkomat InPost to nowy automat do odbioru i  nadawania paczek. Nowoczesny i redukujący zużycie energii. Od dziś nadawanie i odbieranie przesyłek dzięki InPost będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej przyjazne środowisku.

Od lipca mieszkańcy Krakowa i Warszawy mogą korzystać z  nowego rodzaju maszyn do nadawania i odbierania przesyłek Appkomat InPost to nowy model znanego Polakom automatu Paczkomat. Dzięki tej innowacji usługi logistyczne staną się  jeszcze bardziej przyjazne dla  środowiska. Appkomat InPost wykorzystuje nową funkcję w  aplikacji InPost Mobile która pozwala nadawać i odbierać przesyłki zdalnie za pomocą „jednego kliknięcia” w aplikacji.

InPost największa europejska firma oferująca innowacyjne usługi logistyczne dla branży e-commerce po raz kolejny udowadnia, że potrafi skutecznie tworzyć i wdrażać innowacje technologiczne, które przyczyniają się  do  zwiększania ochrony środowiska naturalnego. Najnowszą jest  Appkomat InPost, które właśnie pojawiły się w pierwszych polskich miastach.

Już teraz korzystanie z maszyn Paczkomat pozwala obniżyć emisję CO2 nawet o  75%, w porównaniu do poziomu emisji przy  indywidualnych dostawach paczek do domów. W przypadku Appkomat InPost jej pozytywny wpływ na  środowisko będzie jeszcze większy.

– Działania na rzecz poprawy środowiska to jeden z kluczowych filarów działalności InPostu i naszej strategii zrównoważonego rozwoju. Zawsze poszukujemy rozwiązań, które nie tylko usprawniają czy unowocześniają nasze usługi, ale  realnie przyczyniają się do obniżenia negatywnego wpływu działalności człowieka na naszą planetę. Jestem pewien, że nowo zaprojektowany Appkomat InPost zapoczątkuje nowy trend i wyznaczy kierunek zmian w procesach logistycznych w e-commerce XXI wieku – mówi Rafał Brzoska, założyciel i Prezes InPostu.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Appkomat InPost to maszyna Paczkomat przyszłości. Wszystko za sprawą nowej zoptymalizowanej i bardziej ergonomicznej konstrukcji samego urządzenia. Do swojego funkcjonowania potrzebuje on  mniej energii elektrycznej niż  dotychczasowy tradycyjny. Jedną z istotnych zmian, która zaszła w konstrukcji była rezygnacja z dużego tradycyjnego ekranu, a całe urządzenie obsługuje się przy użyciu nowej wersji aplikacji InPost Mobile. Wygodne, szybkie nadawanie i odbieranie przesyłek, bez potrzeby wpisywania na ekranie numeru telefonu oraz kodu przesyłki, a jedynie za pomocą „jednego kliknięcia” w aplikacji.Dodatkowo część z maszyn będzie wyposażona w panele fotowoltaiczne oraz czujniki, które umożliwią sprawdzenie jakości powietrza w okolicy.

Pierwsze urządzenia Appkomat InPost obsługiwane całkowicie przez smartfon będzie można znaleźć w Warszawie i Krakowie, a kolejne będą sukcesywnie pojawiać się  w innych polskich miastach. Aby móc skorzystać z nadania i odbioru przesyłki z  użyciem aplikacji InPost Mobile, wystarczy pobrać ją  na  swoje urządzenie z jednego z oficjalnych sklepów: Google Play, App Store lub  Huawei AppGallery.

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze Paczkomaty® oznaczone żółto-czarnym logo pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast. Dziś sieć Paczkomatów® InPost jest największą i najwygodniejszą automatyczną siecią odbioru i nadawania przesyłek w Europie – to łącznie ponad 22 tysięcy nowoczesnych urządzeń, z czego już niemal 17 tysięcy w Polsce. InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e-sprzedawców. Tylko w roku 2021 firma w ramach usług kurierskich i w Paczkomatach obsłużyła 517,6 milionów przesyłek.