Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Nowa odsłona kampanii wizerunkowych Galerii Tomaszów

Ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowych Galerii Tomaszów pod hasłem „Specjaliści od dobrego nastroju”. Ambasadorkami i twarzami wakacyjnej edycji zostały trzy przyjaciółki pracujące w salonie Lee Wrangler, które na co dzień dbają o dobry nastrój osób odwiedzających centrum. Hasło przewodnie drugiej, letniej kampanii to „Zgrany zespół na letnią wyprzedaż”.

Kolejna, druga już odsłona, pełnej pozytywnej energii i mocnych barw, kampanii wizerunkowej Galerii Tomaszów prezentuje wyjątkowe trio, tomaszowianki: Kasię, Iwonę i Karolinę. Opowiadają one o wspólnej pracy w salonie Lee Wrangler w Galerii Tomaszów, gdzie właśnie ruszyły letnie wyprzedaże. Jako specjalistki w swoim zawodzie doradzają klientom i pomagają wybrać najlepiej dopasowane do potrzeb i trendów dżinsy, kultowy element stroju, który należy do prawdziwych evergreenów każdej garderoby. Relacja, która połączyła tomaszowianki to dowód na to, że centrum jest miejscem, gdzie często rodzą się przyjaźnie i gdzie pracownicy często spędzają czas także poza pracą. Energetyczne trio na co dzień dba o dobre samopoczucie wszystkich, którzy odwiedzają centrum.

– W ramach kolejnej odsłony naszej kampanii pokazujemy trzy zaprzyjaźnione ze sobą dziewczyny, pełne pasji, uśmiechnięte i naturalne, w swoich codziennych strojach, w salonie, w którym pracują każdego dnia. Pokazujemy jak ważni są dla nas ludzie, którzy pracują w Galerii Tomaszów. To dzięki nim każdy, kto odwiedza nasze centrum może poprawić sobie nastrój i poczuć się naprawdę dobrze. Przy okazji zachęcamy też do skorzystania z letnich wyprzedaży – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle.

Kampania „Zgrany zespół na letnią wyprzedaż” prowadzona jest na nośnikach galerii, w mediach lokalnych oraz w internecie i w kanałach własnych. Przygotowano także spoty video, które emitowane są na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle we współpracy z agencją DNA. Fotografem jest Dariusz Kwapisiewicz, tomaszowianin, od dawna współpracujący z centrum.

Galeria Tomaszów

Galeria Tomaszów to nowoczesna i wielofunkcyjna galeria handlowo-rozrywkowa usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18 500 m². Galeria oferuje blisko 500 miejsc parkingowych. Wśród najemców galerii znajdują się cenione, sieciowe marki odzieżowe, w tym wiele dotąd niedostępnych w Tomaszowie Mazowieckim, jak również sklepy regionalnych przedsiębiorców. Ofertę odzieżową Galerii Tomaszów uzupełniają sklep elektroniczny RTV Euro AGD, drogerie oraz salony z wyposażeniem wnętrz. W przestrzeniach restauracyjnych Galerii Tomaszów klienci mogą korzystać z usług najbardziej popularnych sieci gastronomicznych, jak KFC. Znajduje się tu także kino Helios, klub fitness Fit Fabrica oraz hipermarket Biedronka. Właścicielem Galerii Tomaszów jest NEPI Rockcastle sp. z o.o., a zarządcą CBRE Sp. z o.o.