Westfield Arkadia z nowym najemcą

Centrum handlowe Westfield Arkadia poszerzyło swoją ofertę o salon JD Sports – jeden z największych, światowych multibrandów oferujący ubrania, buty i dodatki zarówno znanych, globalnych marek sportowych, jak i tych, które do tej pory były niedostępne w Polsce.

To pierwszy sklep JD Sports w tej części Warszawy. Otwarciu salonu towarzyszył event, podczas którego wszyscy chętni mogli m.in. odwiedzić stoisko z customizacją ubrań.

JD Sports to sieć sklepów sportowych założona w 1981 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie jej lokale znajdują się w 29 krajach na całym świecie. Marka zadebiutowała w Polsce pod koniec 2021 roku, a salon w Westfield Arkadia jest jej drugim lokalem w Warszawie i jednocześnie pierwszym w tej części miasta. Sieć oferuje zarówno topowe produkty popularnych sportowych firm takich jak m.in.: Adidas, Nike, Puma, Vans, Timberland, The North Face, jak i unikalnych brandów: Nanny State, Supply & Demand czy McKenzie. W salonie JD Sports doskonale odnajdą się fani stylu sporty, streetwear, outdoor lub athleisure oraz poszukiwacze limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Sklep w Westfield Arkadia zajmuje blisko 1000 m2 powierzchni, oferuje produkty dla kobiet, mężczyzn, młodzieży oraz dzieci i jest zlokalizowany na pierwszym piętrze.

– Dzięki otwarciu JD Sports nasi klienci zyskali kolejne miejsce, w którym znajdą produkty wielu marek w jednym lokalu. Zależy nam na stałym poszerzaniu naszej oferty, dlatego cieszymy się, że w JD Sports mogą zapoznać się z asortymentem unikatowych, światowych brandów. Otwarciu sklepu towarzyszy kampania promocyjna na nośnikach reklamowych przygotowana wraz z działem Commercial Partnerships Westfield Arkadia – mówi Agata Piekarz-Urbaś, rzeczniczka prasowa centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – Westfield Arkadia nieustannie wzbogaca swoją ofertę, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów oraz aktualne trendy.

Otwarcie salonu JD Sports odbyło się 8 lipca, a podczas dwudniowego eventu w dniach 8-9 lipca na pierwszych klientów czekały liczne atrakcje, takie jak fotobudka oraz DJ, który czuwał nad klimatem wydarzenia. Ponadto w Westfield Arkadia stanęło stoisko, na którym wszyscy chętni mogli spróbować swoich sił w customizacji ubrań.

O Westfield Arkadia

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi, Rituals, Lego.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.

– Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe – informują przedstawiciele galerii.

Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część rozwiązań zastosowanych w centrum.

Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne to wszystko składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz