Hebe przedłuża współpracę z Pocztą Polską
Hebe kontynuuje współpracę z państwowym operatorem pocztowym. Poczta Polska nadal będzie odpowiedzialna za koordynację części zamówień internetowych drogerii. Decyzja o przedłużeniu umowy zapadła w czerwcu 2022 roku i będzie obowiązywała do kwietnia 2023.
Hebe wraz z partnerem zapewnia kompleksową obsługę zamówień składanych zarówno poprzez stronę internetową hebe.pl, jak i aplikację mobilną. Dalsza współpraca będzie opierała się na budowaniu wzajemnych relacji i kooperacji w zakresie procedur transakcji online. Współdziałanie podmiotów jest efektem dogodnych usług oferowanych przez Pocztę Polską, m.in. Pocztex Poczta Polska oraz implementacji usługi kurierskiej Pocztex 2.0 i potrwa przez kolejny rok.
Współpraca z Pocztą Polską umożliwia odebranie zamówionych przesyłek w szeroko rozbudowanej sieci OwP cieszącej się szczególnym zainteresowaniem klientów wybierających transakcje internetowe w 2021 roku. Każdy zakup w internecie generuje potrzebę nadania nowej przesyłki. W trosce o wygodę konsumentów Hebe ze wsparciem Poczty Polskiej zapewnia im możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego sposobu jej dostarczenia.
– E-commerce jest wciąż rynkiem rozwijającym się. Dzięki silnemu trendowi wzrostu staje się coraz atrakcyjniejszy dla firm i klientów. Jego atuty zostały wyeksponowane podczas pandemii. Poczta Polska uwzględnia ten trend w strategii firmy. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku, a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć. Pocztex to jeden z filarów naszej Strategii rozwoju na lata 2021-2023, obok usług cyfrowych i logistycznych, którą konsekwentnie wdrażamy – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Fundamentem drogerii Hebe, na którym opiera się filozofia firmy jest połączenie wysokich standardów z szeroką ofertą produktów w specjalnych cenach. Unikatowy wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są czynnikami wyróżniającymi Hebe. Obserwując rozwój zakupów e-commerce dokładamy wszelkich starań, aby maksymalizować jakość obsługi transakcji w sieci m.in poprzez staranny dobór partnerów biznesowych – podkreśla Marcin Dopierała, dyrektor ds. logistyki i łańcucha dostaw Hebe.
Połączenie sił Hebe i Poczty Polskiej to odpowiedź na nieustannie rozwijający się rynek e-commerce. Strategia obu firm wpisuje się w obecne rynkowe trendy, które coraz częściej ukazują zalety sprzedaży w sieci.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter