Poznańskie CH Stary Browar w wakacje przyciąga klientów bogatym programem. Poznaniacy, goście z regionu i turyści mają do wyboru wiele aktywności: koncerty w Parku, wystawy w Galerii na Dziedzińcu i Słodowni, plenerowe zajęcia sportowe, warsztaty dla dzieci.
Najbardziej frekwencyjne eventy przyciągają nawet po kilka tysięcy osób. Oferta rozrywkowa, shoppingowa i gastronomiczna dopełniają się, dzięki aktywacjom w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej oraz łączeniu zakupów z możliwością uczestnictwa w wydarzeniach.
Osobom przebywającym latem w mieście Stary Browar zapewnia wiele okazji do jakościowego spędzania wolnego czasu. W Galerii na Dziedzińcu oraz w Słodowni odbywają się wystawy, m.in. pokaz najlepszych projektów okładek płytowych wybranych w czasie Konkursu 30/30. W tym roku centrum po raz pierwszy było gospodarzem jednej z sekcji prestiżowego festiwalu filmów krótkometrażowych Short Waves Festival. Rodzice z małymi dziećmi w lipcu i sierpniu mogą wziąć udział w muzycznych warsztatach „Kot Leon”. Instruktorzy mieszczącego się w Browarze klubu fitness Harder prowadzą bezpłatne treningi sportowe na świeżym powietrzu. Po raz trzeci Stary Browar jest też współorganizatorem cyklu koncertów Letnie Brzmienia, które odbywają się w Parku w każdy weekend od końca czerwca do początku września.
– Ze względu na nasze wieloletnie doświadczenia w produkcji wydarzeń jesteśmy w Poznaniu cenionym partnerem projektów kulturalnych czy muzycznych – mówi Joanna Tupalska, Dyrektor Marketingu Starego Browaru. Współprace budujemy długofalowo – inicjatywy takie jak Letnie Brzmienia czy wystawa Konkursu 30/30 odbywają się u nas cyklicznie i są utożsamiane przez publiczność ze Starym Browarem – podkreśla.
PARTNER PORTALU
Tysiące osób na koncertach
Największe wydarzenie wakacyjnego kalendarium Starego Browaru to muzyczny cykl Letnie Brzmienia organizowany we współpracy z poznańską agencją Good Taste Production. To najciekawsze muzyczne wydarzenie lata w Poznaniu: na scenie w browarowym Parku wystąpią najpopularniejsi polscy wykonawcy m.in. Kwiat Jabłoni, Zalewski, Artur Rojek, IGO czy Nosowska. W zeszłym roku w koncertach wzięło udział łącznie ponad 30 tysięcy osób, a tegoroczny program przyciąga jeszcze liczniejszą publiczność. Zespół marketingu wykorzystuje ten potencjał frekwencyjny do promocji oferty zakupowej. W okresie letnich wyprzedaży klienci mogą w programie lojalnościowym wymieniać paragony ze sklepów, restauracji, kawiarni i punktów usługowych na bilety na koncerty. Przygotowano także ofertę specjalną dedykowaną gastronomii: w ramach akcji „After na Dziedzińcu” uczestnicy koncertów mogą skorzystać ze zniżki -10% na całe zamówienie przez cały weekend w browarowych konceptach.
Wyjątkowe doświadczenia
Finałem lata w Starym Browarze będzie modowy piknik Klubu Klientów Starego Browaru w Parku. Zaproszenia na to unikalne wydarzenie otrzymają uczestnicy programu lojalnościowego: właściciele Black Cards oraz użytkownicy aplikacji mobilnej. To największy projekt poznańskiego centrum w zakresie customer experience. Pierwsza edycja Klubu w formacie plenerowym odbyła się w zeszłym roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
– Raporty na temat zachowań i potrzeb konsumentów jednoznacznie wskazują, że centra handlowe, aby skutecznie konkurować z e-commerce, muszą kreować wyjątkowe doświadczenia, m.in. poprzez rozwój ciekawej oferty eventowej – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej Starym Browarem. Nasze centrum od początku istnienia wyprzedza te trendy. W latach, kiedy termin „mixed-use” jeszcze niewiele mówił w branży, nasz zespół zbudował miejsce, gdzie przychodzi się po więcej niż udane zakupy. Cały czas rozwijamy ten koncept i to procentuje: nowymi pomysłami, ciekawymi partnerstwami, rosnącą frekwencją wydarzeń, a przede wszystkim – przekłada się na wyniki biznesowe i obroty – podsumowuje Kowalak.