Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Galeria Jurajska zdecydowanie wzmacnia ofertę

Prolongaty z markami TK Maxx i Smyk na ponad 3,7 tys. m kw., modernizacja salonów Empik i Lavard, a także 2 nowych najemców w tenant-mix’ie. W Galerii Jurajskiej trwa intensywny sezon leasingowy. GTC, właściciel Galerii Jurajskiej jest  wystawcą targów SCF 2022 Fall.

Licząca sobie niemal 200 najemców oferta Galerii Jurajskiej jest dziś jednym z jej największych atutów, co potwierdzają w badaniach sami klienci obiektu. Aż 98% osób robiących tu regularne zakupy pozytywnie ocenia centrum handlowe, na co wpływ mają zarówno dostępne tu marki, w tym zwłaszcza unikalne na lokalnym rynku brandy modowe, ale także nowe otwarcia – podaje ARC Rynek i Opinia.

Teraz kupujący będą mieli jeszcze więcej powodów do zadowolenia. Do oferty galerii dołączyły właśnie 2 nowe marki – jedna z segmentu zdrowia i urody, druga z segmentu modowo-sportowego. Oprócz tego dział leasingu przedłużył umowy z 2 kluczowymi najemcami obiektu. Dwie kolejne marki pracują natomiast nad wdrożeniem nowych konceptów handlowych.

R E K L A M A

– Zdajemy sobie sprawę z tego, że klienci, którzy nas wybierają, robią to dużej mierze ze względu na bogatą ofertę i topowe marki, zwłaszcza segmentu fashion. Dlatego stale pracujemy nad wzmocnieniem tego największego atutu Jurajskiej, zapraszając do współpracy nowe brandy, ale także przedłużając umowy z tymi najchętniej wybieranymi – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

I faktycznie, ostatnie tygodnie przynoszą kilka nowości. W centrum handlowym już zadebiutował mający 52 m kw. salon marki Silcare. Jest to 16 lokal w segmencie zdrowia i urody. Oprócz Silcare w ofercie można znaleźć też sklepy m.in. Sephora, Douglas, Inglot czy NeoNail. Pojawia się także nowość w segmencie sportowym. Na powierzchni 150 m kw. zadebiutowała właśnie marka Alpine Pro. Jest to pierwszy sklep brandu w tej części woj. śląskiego.

– Nowe otwarcia są kontynuacją naszych prac leasingowych, mających na celu umacnianie najbardziej profootfallowych segmentów naszej oferty o marki unikalne, ale także dopełniające obecny już u nas tenant-mix. Tym samym tworzymy ofertę niezwykle kompletną, w której klient może znaleźć wszystko co niezbędne i potrzebne mu pod jednym dachem – dodaje.

Ten sam kierunek widać także w prolongatach. W ostatnich tygodniach dział leasingu przedłużył umowy najmu opiewające łącznie na ponad 3,7 tys. m kw. W ich efekcie, marka Smyk, dalej zajmować będzie lokal mający kw., z kolei TK Maxx, lider w segmencie off-price, pozostanie w lokalu mającym 2845 m kw. Umowy przedłużono na kolejne 5 lat!

– Obie marki decydując się na prolongaty doceniły niesłabnący potencjał leasingowy obiektu, ale także jego rozwój w ostatnich latach, dzięki któremu jesteśmy obecnie niekwestionowanym lokalnym liderem. Dla naszych klientów to dobra wiadomość. Tym bardziej, że zarówno Smyk jak i TK Maxx należą do grona najchętniej wybieranych sklepów – mówi.

Ale inwestują także inne marki z tego topu. Zaawansowane prace modernizacyjne trwają obecnie w lokalu Empik. Sieć zdecydowała się na wprowadzenie w Galerii Jurajskiej swojego nowego konceptu handlowego – Future Store. Z kolei w sierpniu w nieco większym salonie i w nowej lokalizacji na II poziomie galerii ma otworzyć się Lavard. Marka przeniosła się z 117 m kw. na 125 m

– Prace modernizacyjne w galerii toczą się w kilku wymiarach. Rozwija się sam obiekt, ale także zmieniają się lokale naszych najemców, którzy coraz częściej decydują się na wprowadzenie swoich nowych formatów lub gruntowny remont, który odświeża przestrzeń handlową. Dla naszych klientów to ważne, bo odwiedzając nasz obiekt znajdują nie tylko swoje ulubione marki, ale także ich najnowsze koncepty znane z największych galerii w Polsce – mówi.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, HalfPrice, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.