NKD dołączyło do grona najemców w podwrocławskim N-Parku

W maju, w miejscowości Łany pod Wrocławiem, otworzył się park handlowy N-Park. Oddając ostatni wolny lokal marce NKD, Napollo właśnie w pełni zamknęło komercjalizację w tym obiekcie. Wszystkie swoje projekty Napollo będzie prezentować jako wystawca targów SCF 2022 Fall.

NKD (Niedrig Kalkuliert Discount) to koncept sklepów z odzieżą dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz artykułami dekoracyjnymi do domu w konkurencyjnych cenach. Grupa NKD działa na rynku od 1962 roku i posiada łącznie 1900 sklepów w Niemczech, Austrii, Włoszech, Słowenii, Czechach i Chorwacji, a w ostatnich miesiącach rozpoczęła intensywną ekspansję w Polsce. Marka pojawi się w podwrocławskim N-Parku już jesienią tego roku i uzupełni dostępną ofertę odzieżową parku handlowego. Tą decyzją Napollo przypieczętowało całkowity wynajem lokali dostępnych w obiekcie.

– Decyzją o włączeniu marki NKD do naszej oferty, zamykamy komercjalizację N-Parku w Łanach – podsumowuje Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO – stworzyliśmy tam szeroką ofertę handlowo- usługową, dopasowaną do oczekiwań lokalnych Klientów. Można więc robić zakupy w Biedronce, Pepco, Rossmann, Jysk, Media Expert, Piekarni Hert, w sklepie zoologicznym Meduza, skorzystać z restauracji Wok & Spice, a już niedługo także odwiedzić sklep NKD oraz restaurację KFC i zatankować na stacji benzynowej.

Powierzchnia najmu N-Parku w Łanach to ponad 5 tys. mkw. Aby poprawić mieszkańcom gminy możliwości dojazdowe do podwrocławskiego N-Parku, Wójt Gminy Czernica zdecydował o stworzeniu specjalnej linii autobusowej, a Napollo sfinansowało przystanek przy samym N-Parku.

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Jesienią 2021 dobiegła końca budowa N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono jesienią 2021 modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. N-Park w podwrocławskich Łanach został otwarty 12 maja 2022, w Pszczynie otwarcie N-Parku nastąpiło 22-go czerwca 2022. Kolejne na liście otwarć jest Gniezno, gdzie N-Park otworzy się w czwartym kwartale 2022, Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Kilka nowych N-Parków o powierzchni w sumie ponad 50 000 GLA planowane jest na przełomie 2022-2024. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

 

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych