Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Lovisa debiutuje w Polsce, Rituals na Śląsku – światowe marki wybrały Galerię Katowicką

Branża retail w ostatnich miesiącach zmienia się dynamicznie – wielu nowych graczy dostrzega na naszym krajowym rynku duży potencjał i decyduje się na debiut bądź poszerzenie dotychczasowej działalności. Przykładem jest chociażby Lovisa, która zadebiutowała w czerwcu, czy Rituals Cosmetics od niedawna podbijający legendarnymi kosmetykami kolejną lokalizację – południe Polski. Obie marki w gronie swoich najemców przywitała Galeria Katowicka.

Globalne marki wchodzące na polski rynek, czy szukające nowych destynacji obok tych już istniejących, stawiają na obiekty atrakcyjnie zlokalizowane, o ugruntowanej pozycji i z dobrymi wynikami odwiedzalności i sprzedaży. Z drugiej strony – w orbicie ich zainteresowania znajdują się centra o wyrazistym wizerunku, działające w oparciu o wartości zgodne z misją potencjalnych nowych najemców, jak coraz bardziej zyskujący na znaczeniu zrównoważony rozwój. Galeria Katowicka swoją lokalizacją i przyjętą strategią wpisuje się w te założenia.

Rituals, czyli kosmetyki przyjazne środowisku

RITUALS_Foto ASTASHOW STUDIO_2

– Przedstawiciele Rituals podkreślali, że kluczowe było dla nich, aby ich kolejny sklep znajdowały się w centrum miasta, tak by klienci mieli jak najłatwiejszy dostęp do produktów z oferty. My z  kolei, nawiązując współpracę z nowym najemcą, zwróciliśmy uwagę na naturalny skład kosmetyków oraz opakowania, które są wykonane z materiałów z recyklingu lub nadają się do ponownego napełnienia. To wartości bliskie zarówno nam, jak i naszym coraz bardziej świadomym i zorientowany na ekologię klientom, dlatego z tym większą radością powitaliśmy na pokładzie nową, zrównoważoną markę – mówi Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.

R E K L A M A

Odwiedziny w salonie Rituals Cosmetics mają być ucztą dla zmysłów i chwilą relaksu, która za sprawą bogatej oferty kosmetyków może znaleźć swoją kontynuację w domowym zaciszu. Inspirowane kulturą dalekiego wschodu kolekcje nawiązują do starożytnych ceremonii pielęgnacyjnych. Sklepy Rituals wyróżnia również nowoczesny design oraz water island, przy której można testować kosmetyki. Charakterystycznym elementem każdego salonu jest ręcznie wykonane drzewo kwitnącej wiśni, które wpisuje się w trend zapewniania odwiedzającym przyjemności obcowania z produktem w wielu wymiarach. Obok pięknie opakowanych, jakościowych kosmetyków, przywiązanie do marki budują filiżanka odprężającej herbaty, masaż dłoni, czy indywidualne konsultacje w zakresie doboru pielęgnacji. Tym samym Katowicka zyskała kolejne miejsce, które rozumie potrzeby coraz bardziej zorientowanych na wyjątkowe doznania konsumentów.

Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody w dobrych cenach

LOVISA foto ASTASHOW STUDIO (9)

Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 550. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Europie i Wielkiej Brytanii. Tego lata markę na krajowy rynek wprowadził Apsys Polska.

– O wyborze Galerii Katowickiej przez Lovisę zadecydowały lokalizacja, footfall i profil klienta. Widzimy w tym otwarciu duży potencjał na sukces, ze względu na bogatą ofertę asortymentową, możliwości wykonania piercingu, obsługę klienta i atrakcyjny wygląd lokali – mówi Wojciech Wiązek, Leasing Manager.

W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, pozłacaną i z czystego złota. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i modowe dodatki.

– To, że marka takiego formatu, jak Lovisa, postanowiła rozpocząć działalność właśnie tutaj, w Galerii Katowickiej, jest dla nas dużym wyróżnieniem. Po pierwszych tygodniach działalności już wiemy, że trafiliśmy w dziesiątkę – sklep spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i już zyskał grono fanów. Wraz z jego otwarciem wzbogaciliśmy naszą ofertę biżuteryjną o markę mocno zorientowaną na młodych ludzi, którzy za sprawą mediów społecznościowych identyfikują się ze światowymi trendami i mają wyjątkową świadomość tego, co jest stylowe i jak się bawić modowymi dodatkami – mówi Stefania Kempa, Tenants Relationship Manager.

2022 to rok sprzyjający otwarciom nowych lokali w Galerii Katowickiej. Do lipca otwarto już 9 nowych punktów, kolejnych 6 pojawi się przed końcem roku.

W sercu Katowic

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek & Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull & Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas czy Flying Tiger Copenhagen. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej. Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r.

Właścicielem Galerii Katowickiej jest fundusz Employees Provident Fund of Malaysia z siedzibą w Kuala Lumpur, założony w 1951 r. To jeden z najstarszych i największych funduszy emerytalnych na świecie, inwestujący również w nieruchomości

Za zarządzanie Galerią Katowicką, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej, odpowiada spółka APSYS Polska, jeden z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji