Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki

Niespełna 3 miesiące – tyle czasu wystarczyło, aby 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć. Dzięki temu nowoczesnemu narzędziu, oszczędności kupujących swoje ulubione produkty w Biedronce są jeszcze większe, bo sięgają oni coraz częściej po produkty w promocyjnych cenach. Wśród tych najpopularniejszych artykułów są ręczniki kuchenne, parówki i ser żółty.

Od 30 maja, kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów sieci instalowało ją na swoich smartfonach. Dzięki istnieniu aplikacji wszystkie grupy klientów chętniej i częściej robią zakupy w Biedronce. Ma to związek z oferowanymi za pośrednictwem aplikacji bonusami: specjalnie dobranymi indywidualnymi promocjami w danym dniu oraz spersonalizowaną ofertę na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych.

– Aplikacja powstała po to, by klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce, a w ich koszykach znalazły się potrzebne im produkty w niskich cenach. Pierwsze tygodnie funkcjonowania aplikacji pokazały, że ten cel udaje się realizować. Klienci najchętniej sięgają po produkty objęte promocjami. – mówi Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka

R E K L A M A

Klienci Biedronki, którzy zainstalowali aplikację, korzystają z niej średnio 3 lub 4 razy w tygodniu. W ostatnich tygodniach prawie 93% klientów używających aplikacji odwiedziło sklep w celu dokonania zakupów, w tym zakupu produktów oferowanych im w specjalnych, niższych cenach. Klienci korzystają z aplikacji na wielu etapach procesu zakupowego; planując swoje zakupy w oparciu o promocje, w czasie zakupów – sprawdzając ceny produktów, przy kasie – skanując kartę, jak i po zakupach – sprawdzając swoje transakcje.

W związku z uruchomieniem w aplikacji narzędzia Shakeomat, od końca maja do dzisiaj sieć Biedronka stworzyła klientom możliwość zaoszczędzenia ponad 250 mln zł dzięki oferowaniu produktów dobieranych indywidualnie pod jednostkowe potrzeby danego klienta w specjalnych, niższych cenach.

Aby w pełni wykorzystać funkcjonalności aplikacji, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu jej użytkownicy na bieżąco widzą dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji. Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.

Warunkiem korzystania z aplikacji jest posiadanie aktywnej karty Moja Biedronka lub w przypadku jej braku przystąpienie do programu w aplikacji.