Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

DeeZee razem CCC i InPost dają drugie życie butom i ubraniom

Nie wyrzucaj, oddaj i skorzystaj – Ty i planeta! Marka DeeZee dołączyła właśnie do CCC i wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w akcji EKOzwroty prowadzonej przez InPost. Zero Waste może teraz być jeszcze łatwiejsze!

CCC jest wyłącznym partnerem obuwniczym inicjatywy EKOzwroty, której pomysłodawcą i organizatorem jest InPost. Teraz, do akcji przystępuje także kolejna marka z portfolio Grupy – DeeZee. Dzięki inicjatywie każdy może oddać m.in. nieprzydatne obuwie i ubrania do dowolnego urządzenia Paczkomat® i tym samym zadbać o dobro planety. A wszystko całkowicie bezpłatnie.

„Na pewno wielu z nas ma w swojej garderobie ubrania i obuwie, których już nie nosi. Dzięki inicjatywie EKOzwroty można teraz przekazać te rzeczy do ponownego wykorzystania. Po odpowiednim przygotowaniu trafią one do potrzebujących, zostaną ponownie wprowadzone do obiegu lub przetworzone na półprodukty do kolejnych rzeczy. Akcja ma na celu minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko i ograniczenie liczby sztuk odzieży trafiających na śmietniki. Warto łączyć siły w trosce o wspólne dobro jakim jest środowisko naturalne” – mówi Dominika Żak, Prezeska Zarządu DeeZee.

Od dziś, każdy, kto włączy się do akcji, oddając w niej buty dowolnej marki, otrzyma drogą sms jednorazowy kod zniżkowy upoważniający do 10% rabatu na zakupy na ccc.eu i 15% na wybrane modele na deezee.pl. Wystarczy wykonać zaledwie trzy kroki. Wejść na stronę: www.inpost.pl/ekozwroty i wypełnić formularz. Na paczce, bez zbędnego drukowania etykiet, wpisać jej numer, a na koniec, zupełnie bezpłatnie nadać ją w dowolnym automacie Paczkomat® InPost.

Zaangażowanie szyldów z Grupy CCC w EKOzwroty to dalsza realizacja zobowiązań wynikających ze strategii zrównoważonego rozwoju. Cyrkularność mody, przedłużanie życia produktów, zmniejszanie liczby odpadów i odpowiedzialna utylizacja to tylko niektóre z jej zagadnień. Inne projekty jakie prowadzi firma to między innymi akcja Daj Swoim Butom Drugie Życie, w której w sklepach stacjonarnych CCC można oddawać używane obuwie. Jest ono następnie wykorzystywane w odpowiedzialny sposób. Sieć wycofała także torby plastikowe ze sklepów stacjonarnych i online i używa tylko papieru z recyklingu, a w jej ofercie można również znaleźć coraz więcej zrównoważonych kolekcji.

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, MODIVO i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.

Zrównoważony rozwój jest kluczowym filarem strategii biznesowej Grupy, podstawą działalności. Swoją odpowiedzialność definiujemy w 4 obszarach: produkt, środowisko naturalne, pracownicy oraz społeczeństwo. Od wielu lat sukcesywnie zwiększamy nasze zrównoważone działania, co doceniają nasi klienci, partnerzy oraz kadra pracownicza. Rozwijamy proekologiczne kolekcje “Go for Nature” w których skład wchodzą również Sprandi Green Series oraz Jenny Fairy z linią “I care what I wear”, ograniczamy ślad węglowy, dbamy o inkluzywne środowisko pracy. Od kilku lat używamy wyłącznie papierowych toreb z recyklingu, a nasze certyfikowane opakowania kartonowe pochodzą z odpowiedzialnych źródeł. Jesteśmy także członkiem wielu globalnych inicjatyw na rzecz środowiska i klimatu, m.in. UN Climate Change

Fashion Industry Charter for Climate Action, Zero Discharge of Hazardous Chemicals czy UN Global Compact.
Potwierdzeniem skuteczności i efektywności naszych zrównoważonych działań są zdobyte przez Grupę CCC nagrody i wysokie oceny w prestiżowych niezależnych ratingach ESG. Otrzymaliśmy m.in ocenę ,,A” w rankingu MSCI, która stawia nas w jednym rzędzie ze światowymi liderami zrównoważonego rozwoju. Jako pierwsza firma z Polski zostaliśmy także uwzględnieni w rating Circulytics oceniającym zaangażowanie i efektywność spółek w dążeniach do bardziej cyrkularnego modelu biznesowego.

SCF 2024 Spring - system umawiania spotkań

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

System umawiania spotkań już działa!

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Zarejestruj się i umów spotkania