Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Karuzela w Jastrzębiu-Zdróju z pozwoleniem na budowę

Spółka celowa Karuzeli która będzie realizowała inwestycję w Jastrzębiu-Zdroju otrzymała prawomocne pozwolenie na budowę parku handlowego o powierzchni 11.000 m kw i 330 miejsc parkingowych. Współinwestorem projektu jest Karuzela Holding, firma będąca wystawcą targów SCF 2022 Fall. 

Na działce o powierzchni 3,8 ha położonej na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II oraz Broniewskiego powstanie typowy jednopoziomowy obiekt z zewnętrznym parkingiem i drogami dojazdowymi.

Jastrzębie-Zdrój to  90-cio tysięczne miasto położone w południowej części Śląska, zaledwie kilka kilometrów od granicy ze Czechami.

W ciągu następnych miesięcy inwestor planuje przetarg który wyłoni generalnego wykonawcę co pozwoli na rozpoczęcie prac budowlanych w tym roku i otwarcie Karuzeli pod koniec 2023/na początku 2024 roku.

Najemcy którzy znajdą się w Karuzeli to między innymi: Carrefour, Jula, Martes Sport, Pepco, Dealz, Rossmann, Euro AGD/RTV.

Inwestycja parku handlowego Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju, jest wspólnym przedsięwzięciem Karuzela Holding i Mitiska REIM. Obiekty realizowane przez to join-venture są tworzone w miastach o wielkości 20 tys-90 tys mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela  działają obiekty w sześciu miastach: w Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Wrześni, Ełku i Puławach. W chwili obecnej trwają kolejne 3 budowy – w Kołobrzegu, Wągrowcu i Białej Podlaskiej, tym samym pod koniec bieżącego roku w portfolio znajdą się obiekty o łącznej powierzchni handlowej ponad 90 tys m kw. W tym roku planowane jest jeszcze rozpoczęcie budowy dwóch kolejnych parków handlowych.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem