Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

CCC: Ponad 30 tysięcy osób odwiedziło sklepy, aby spotkać się z gwiazdami gamingu

W ramach akcji Back To School, CCC zorganizowało serię ośmiu spotkań Game Garage Playoffs. W wydarzeniach wzięli udział najpopularniejsi influencerzy i gwiazdy, na czele z topowym polskim raperem – Smolastym. Akcja wystartowała 16 sierpnia a spotkania w Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu zgromadziły łącznie ponad 30 tysięcy fanów.

Celem projektów, które realizujemy jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów. Stawiamy na współczesny język komunikacji, by dotrzeć do konkretnych odbiorców, w tym generacji Z. Z salonów CCC uczyniliśmy wyjątkowe miejsce spotkań przedstawicieli różnych światów oraz ich miłośników, a naszych Klientów. Pierwszym wyzwaniem była innowacyjna, pod względem tematyki i wizualizacji, trasa K-Pop Tour. Projekt Game Garage Playoffs to kontynuacja naszych działań i wprowadzenie CCC do fascynującego świata gamingu – mówi Katarzyna Krawczyk, Dyrektor Marketingu w Grupie CCC.

Gwiazdami kampanii byli Smolasty, Kaluch, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska oraz najwięksi influencerzy ze świata gamingu. Dodatkową niespodzianką dla uczestników spotkania w Krakowie był udział Roxie Węgiel.

Kampanii promującej akcję Game Garage Playoffs towarzyszyły produkty światowych marek: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse i Vans. Jesienne propozycje od CCC to przede wszystkim ukłon w stronę mody ulicznej. Luz, wygoda i funkcjonalność definiują wizerunki ambasadorów najnowszej kampanii. Stylowe sneakersy i komfortowe ubrania w sportowym stylu idealnie wpisują się w codzienne miejskie stylizacje. Ich dopełnieniem będą akcesoria dostępne w jesienno-zimowej kolekcji: plecaki i torby sportowe z dużym logo.

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.