Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Galeria Nowy Świat – czas zmian: nowi najemcy i ekologia

W Galerii Nowy Świat w Rzeszowie, należącej do grupy Womak Holding nachodzi czas dużych zmian. Już niebawem grono najemców tego obiektu handlowego powiększy się o znane i lubiane marki. Womak jest wystawcą targów SCF 2022 Fall

Wprowadzenie nowych i znanych marek na wielkopowierzchniowe sklepy w Galerii Nowy Świat, jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów poprzez dostosowanie oferty obiektu do zmieniającej się sytuacji rynkowej. Zmiany rozpoczną się jesienią bieżącego roku i będą dopiero początkiem tego, co nastąpi w kolejnych miesiącach.

Nowe marki

Na start, bo już pod koniec września zaplanowane zostało otwarcie salonu CCC na powierzchni blisko 500 m2. Pojawienie się w Nowym Świecie salonu obuwniczego jednej z największych europejskich spółek i liderów rynku sprzedaży detalicznej w segmencie obuwia zmodyfikuje ofertę modową obiektu, w którym z powodzeniem od lat działają m.in. takie marki jak: H&M, Gerry Weber, Tattum czy też Monnari.
Kolejna znacząca zmiana oferty nastąpi poprzez wprowadzenie sklepu Sinsay czyli jednej z pięciu marek polskiej firmy odzieżowej LPP. Salon Sinsay zajmie w Galerii Nowy Świat dwa poziomy połączone wewnętrznymi schodami ruchomymi na łącznej powierzchni ponad 1400 mkw. Z uwagi na szeroki asortyment ubrań, kosmetyków, dodatków oraz wyposażenia wnętrz, Sinsay będzie odpowiedzią na potrzeby młodych klientów, nastolatek a także rodzin z dziećmi.

Nowy Świat

W ostatnim kwartale tego roku w Galerii nastąpi również nowa odsłona branży fitness. Wprowadzenie nowego operatora na powierzchni ponad 1700 mkw jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania wszystkich dbających o zdrowie i prowadzących zdrowy styl życia. Nowoczesne wnętrza, szeroka oferta zajęć, dostępność do klubu przez 24h to elementy, których klienci dziś oczekują jako standard w tej branży. Będzie to również doskonałe uzupełnienie szerokiej oferty branży sportowej, która rozwija się w obiekcie od lat – m.in. Klub Sportów Walki, Akademia Judo i Akrobatyki, Szkółka Rolkowa Wodzu.
Sebastian Moskal Członek Zarządu, komentuje zmiany jako konieczne oraz będące znakiem dzisiejszych czasów, a także spełnieniem oczekiwań klientów – „Uzupełniamy grono najemców o marki, które wzbogacą w znaczący sposób ofertę Galerii, co wpłynie bezpośrednio na liczbę klientów odwiedzających nasze Centrum Handlowe. Rozpoczęliśmy proces zmian, który będziemy kontynuować aby osiągnąć ofertę maksymalnie dopasowaną do potrzeb naszych klientów. ”.

W zgodzie z ekologią

Zmiany w tenant mix najemców to nie jedyne zmiany w największym Centrum Handlowym należącym do Grupy Womak. Aktualnie w Rzeszowie została zakończona duża inwestycja w zakresie pozyskiwania energii elektrycznej poprzez montaż dużego parku paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu obiektu. Jest to kontynuacja już wcześniej wprowadzonych zmian proekologicznych, bowiem elewacja Galerii Nowy Świat została w pełni pokryta farbą pochłaniającą dwutlenek węgla. Kompleksowość wymienionych działań jest zgodna z przyjętą strategią grupy Womak, pozostającą w całkowitej zgodzie z założeniami ekologii.

Nie tylko codzienne zakupy ale też miejsce spotkań

Galeria Handlowa Nowy Świat to miejsce nie tylko dla codziennych zakupów ale także miejsce udanych spotkań towarzyskich, co potwierdza rosnąca liczba klientów autorskiego rozwiązania jakim jest Aloha – food, bowling & club. Nowy Świat to również przestrzeń dla nauki i kultury – znajdziemy tutaj z powodzeniem funkcjonującą i niejednokrotnie już powiększającą swoją powierzchnię Szkołę Muzyczną YAMAHA, czy też Młodzieżowy Dom Kultury.

Dobrze skomunikowana przestrzeń zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz Galerii, bezproblemowy dojazd komunikacją miejską, samochodem lub rowerem, możliwość zaparkowania na jednym z trzech wygodnych parkingów, które oferują blisko 600 miejsc – to wszystko składa się na pierwszy wybór Galerii Nowy Świat, jako miejsca do zrobienia zakupów, załatwienia codziennych potrzeb, a także spędzenia wolnego czasu. Potwierdza to również stale rosnąca liczba klientów, która aktualnie wynosi +15 % do roku poprzedniego.
Warto podkreślić, że Nowy Świat systematycznie prowadzi ściśle ukierunkowane i dopasowane do klienta obiektu działania marketingowe. Obserwujemy aktualne trendy, zainteresowanie i frekwencję podczas organizowanych eventów – mówi Krzysztof Jabłoński, Manager ds. marketingu. Dzięki temu wiemy, jakie wydarzenia powinny mieć charakter cykliczny jak np. Festiwal Food Trucków, który od lat gromadzi liczne grono chętnych spróbowania nietuzinkowych smaków kulinarnych, ale także które z nich nie przyjęły się na stałe z uwagi na zmieniające się oczekiwania.